Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@02:35:07 GMT

سریع ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۲۹۳

سریع ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر

امیر کریمی کارشناس و مربی فوتبال- ایسکانیوز

مهدی تار تار و تیمش در مقابل پرسپولیس دقیقا نقش محمود فکری و نساجی را در مقابل استقلال را داشتند، جالبتر اینکه تارتار هم مانند فکری در زمان بازیگری هافبک دفاعی بوده.

باز هم مانند بازی دیشب چه ضدحمله هایی میزند این نفت مسجد سلیمان سعی به مالکیت توپ برای ابتدا گل نخوردن و بعد گل زدن را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هر چقدر در خط حمله دی کارمو و جونیور براندائو را جذب کرده و فقط تاوان آنها راداده انصافا در مورد رادوشوویچ در چارچوب دروازه جبران مافات کرده است.

شیری این فصل آرزوی سانتر سالم روی دل هواداران گذاشته بود، اما این بار با پای غیر تخصصی چه سانتری کرد، پس پر بیراه نیست که می‌گوید پیشنهاد لیگ خارجی را دارد.

پرسپولیس رکوردهای زیادی را با برانکو به جا گذاشته بود و با کالدرون خیلی از آنها را از دست داده بود، اما ظاهرا خیلی از رکوردهای جدید فوتبالی را با یحیی در حال بدست آوردن است.

چقدر بدشانس است این احمد الجبوری هر چه می زند جلوی پرسپولیس به در بسته می خورد ، یک صحنه حرکتی فراتر از فوتبال ما زد، ابتدا کنترل و چرخش با یک پا و ضربه با پای دیگر، اما ضربه او را رادو مهار کرد. در این بازی هم که مصدوم شد و تعویض. او دقیقا همان بازیکنی هست که در آزادی هم چند تک به تک را در تقابل با بیرانوند از دست داد.

رادو انقدر گل نخورد و نخورد تا از روی نقطه پنالتی گل خورد، هر چند نزدیک بود که آن توپ رو هم بگیرد، با این نمایش ها واقعا کادر فنی به فکر گلر دیگری برای فصل بعد هست؟

سریعترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر در حالی بالاخره به سرانجام رسید، که تعداد روزهای منتهی به این قهرمانی اندازه تقریبا دو فصل طول کشید، تازه چند هفته دیگر هم از آن باقیست.

گل محمدی دقیقه ۹۴ چه حرص جوشی کنار زمین می خورد حالا این بازی نشد بازی بعد، انقدر جنگ اعصاب ندارد که...

طفلک امیری در دفاع چپ کلا کلافه بود، نمی دانست چه وقت بماند و کی اضافه شود، حالا به جوانان هم فرصتی می دادی بد نبودها، قابل توجه کادر فنی پرسپولیس.

حالا پوکر و قهرمانی و رکوردهای آن یک طرف، جشن قهرمانی و حلقه شادی بدون پروتکل بهداشتی در شان شما نیست، مثلا الگوی جامعه هستید.

104 / 351 پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ یحیی گل محمدی علی علیپور لیگ برتر پوکر قهرمانی نفت مسجد سلیمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ یحیی گل محمدی علی علیپور لیگ برتر پوکر قهرمانی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!