Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرار است براساس این طرح محصولات یاد شده با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه ‌شوند.

برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف سه درصد، برای خودرو کوییک. اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ و سود انصراف ۵.۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو های یاد شده بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و همه محدودیت‌های موجود در طرح‌های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

اسامی برندگان قرعه کشی پس از بارگذاری در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قابل رویت است.

قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: برای این سه محصول ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد سه هزار و ۲۳۲ نفر واجد شرایط نبودند، بنابراین قرعه کشی امروز از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر انجام می شود.

«مجید باقری» اضافه کرد: بیشترین استقبال از خودروی کوییک. اس با ۴۹ هزار و ۴۷۴ ثبت نام بود در حالی که ظرفیت سه هزار دستگاه برای آن وجود دارد.

به گفته وی، خودروی شاهین با ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر متقاضی و ظرفیت دو هزار دستگاه و ساینا. اس با ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر متقاضی و دو هزار و ۵۰۰ دستگاه ظرفیت پس از خودروی کوییک اس قرار دارند، به این ترتیب بطور متوسط به ازای هر ۱۰ نفرمتقاضی، یک نفر برنده قرعه کشی خواهد شد.

فردا، آغاز پیش فروش ۴ محصول

باقری گفت:قرار است  از فردا (یکشنبه) دو مدل خودرو کوییک و دو محصول وانت ۱۵۱ به شیوه مشارکت در تولید عرضه شوند.

وی اضافه کرد: این شرکت تلاش می کند که تا پایان شهریورماه معوقات ۱۸ محصول خود را به روز کند و محصولات معوق به مشتریان نداشته باشیم.

باقری خاطرنشان کرد: پس از عید غدیر خم تولید محصول ساینا اس که در حقیقت فیس لیفت ساینا است، انجام می‌شود و این خودرو را می توان زودتر از زمان مقرر در اختیار مشتریان قرار داد.

برچسب‌ها سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید

به گزاش پارس نیوز ، گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا برای اردیبهشت ۱۴۰۳ درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.​

 

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

 

   

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1403 پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

منبع:فردانیوز

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان