Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| فرماندار البرز به منظوراطلاع از چگونگی ارائه خدمات به مردم و پاسخگویی به ارباب رجوع از ادارات آب و منابع آب شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد نصیری " فرماندار البرز ، در بازدید از ادارات آب و منابع آب شهرستان که با همراهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری صورت گرفت ، یکی از ماموریت ها و وظایف دولت و فرمانداری را نظارت و فعال سازی ادارات به منظور پاسخگویی مسئولان و نهادها به مردم و رسیدگی به مطالبات آنان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار البرز در اداره منابع آب ضمن اطلاع از آخرین وضعیت چاه های غیر مجاز گفت: در سال جهش تولید باید زمینه ایجاد اشتغال و تولید را فراهم و عملیاتی کرد و به نیازهای مراجعین مطابق با  قانون  جامه عمل پوشاند.

وی هم چنین با حضور در اداره آب و فاضلاب ضمن دیدار با مدیر و کارکنان این اداره از قسمتهای مختلف همچون انفورماتیک ،منبع ، مخزن و موتورخانه بازدید کرد. وی ضمن تشکر از مدیر و مسئولان آب شهرستان اذعان داشت : علی رغم مشکل تامین آب شرب در برخی از نقاط استان با تلاش مسئولان شهرستان تاکنون مشکلی در تامین آب در شهرستان وجود نداشته است.

نصیری افزود : روزگذشته مردم شهرستان البرز درمصرف آب رکورد زدند که این زنگ خطری است و از تمامی مردم و همشهریان عزیز درخواست داریم به جهت جلوگیری از افت فشار و قطعی در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

وی در پایان با اشاره به افزایش مصرف آب از سوی مردم در فصل گرم گفت : از ساکنان ارجمند ناحیه شهری مهرگان هم تقاضا داریم بیشتر در مصرف آب صرفه جویی نموده تا امکان ادامه خدمات دهی بدون ابجاد وقفه همچنان فراهم گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قانون معاون برنامه ریزی تین آب آخرین فرماندار البرز آب شهرستان منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست بعد از ظهر شنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان دشتی در سال جدید با اشاره به شعار ۱۴۰۳ گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری که در شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» منعکس شده جز با حضور و مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

امام جمعه دشتی افزود: در عرصه دفاع مقدس نقش نیروهای نظامی بسیار پررنگ و اثر گذار بود اما کار با حضور گسترده مردم به سرانجام رسید و امیدواریم همانگونه که در دفاع مقدس هشت ساله شاهد حضور و مشارکت مردم بودیم در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی نیز حضور تأثیر گذار و سازنده مردم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود جهت شناخت ظرفیت‌های شهرستان در زمینه جهش تولید کارگروهی تشکیل شود که تمام عزم خود را بر شناسایی فرایند ها و مؤلفه‌های جهش تولید و راه‌های افزایش حضور و مشارکت مردم معطوف دارد.

وی مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را همه مسئولان دانست و بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در ادارات بر هم افزایی بیشتر ادارات با ستاد اقامه نماز شهرستان در این زمینه و برگزاری منسجم نماز جماعت در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان دشتی گفت: اجرای قانون عفاف و حجاب در سطح کلان در جامعه و در سطح جزیی‌تر در ادارات و نهادها مورد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر در مورد برخی مشکلات در خطبه‌های نماز جمعه مطالبی بیان‌می شود از سر دلسوزی و باهدف کمک کردن و یافتن راهکاری برای حل آن مشکل است.

کد خبر 6076975

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • جلوگیری از هدر رفت حدود 2 میلیون متر مکعب آب
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی صباح از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بروجن
  • آب را به اندازه مصرف کنید
  • ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه بازدید کردند