Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ هیچ اجباری در خرید لباس فرم مدارس برای دانش آموزان پایه های میانی در این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: دانش آموزان پایه های میانی کهگیلویه و بویراحمد می توانند از لباس فرم مدارس سال تحصیلی گذشته استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اولیای دانش آموزان پایه های ورودی کهگیلویه و بویراحمد شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم مختار هستند که هر کجا تمایل داشتند برای تهیه لباس فرم مدارس فرزندان خود اقدام کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آن عده از مدیران مدارس این استان که دانش آموزان پایه های میانی را ملزم به  خرید لباس فرم کنند با آنان برخورد قانونی خواهد شد. 

زارع پور عنوان کرد: مسؤولان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی گذشته برای مدیریت و نظارت بر ساماندهی لباس  فرم مدارس در این استان اقدام هایی مناسب انجام داده و عملکرد مطلوبی داشتند.    

وی ابراز داشت: باید اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد توجه کنند لباس فرم مدارس که برای فرزندان خود خریداری می کنند بر  اساس قیمت مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب رنگ لباس فرم مدارس در این استان برای دانش آموزان پایه های ورودی از  سوی شورای هر مدرسه و نماینده انجمن اولیا و مربیان آن انجام می شود. 

زارع پور اظهار داشت: مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد در بحث لباس فرم دانش آموزان پایه های ورودی همانند مدارس عادی این  استان ملزم به رعایت بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش استان هستند. 

وی افزود: مسؤولان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد قیمت گذاری لباس فرم مدارس در این استان برای دانش آموزان  پایه های ورودی را بر اساس جنس پارچه انجام می دهند. 

زارع پور بیان کرد: اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده گرانفروشی یا ارائه قیمت خارج از نرخ مصوب از سوی  تولیدی ها یا فروشگاه های لباس فرم مدارس در این استان موضوع را به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا  پیگیری شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لباس فرم مدارس کهگیلویه و بویراحمد لباس فرم مدارس دانش آموزان پایه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد