Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری آزمون دکتری در ۸ حوزه امتحانی، گفت: مجموعا ۲ هزار و ۹۶۴ شرکت‌کننده در آزمون دکتری در دانشگاه داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹ نفر مرد و ۹۳۵ داوطلب زن است.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون دکتری سال ۹۹ در تاریخ نهم مردادماه، اظهارکرد:‌ در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز ۸ حوزه امتحانی در دانشکده‌های مهندسی، کشاورزی، علوم، علوم تربیتی، الهیات، اقتصاد و ادبیات و همچنین سالن تربیت‌بدنی دانشگاه برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنان کرد:‌ مجموعا ۲ هزار و ۹۶۴ شرکت‌کننده در آزمون دکتری در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۹ نفر مرد و ۹۳۵ داوطلب زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است؛ الکل کافی هنگام ورود به حوزه آزمون در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود و داوطلبان حتما باید از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی نیز بر اساس آن‌چه که سازمان سنجش مشخص کرده است، رعایت خواهد شد.

جلیلی‌فر در پایان، تاکید کرد: امسال به منظور رعایت مسائل بهداشتی، بخش امانات در حوزه‌های آزمون فعال نخواهند بود و با توجه به این‌که رفت و آمدها، تماس‌ها و تجمع‌ها در بخش امانات می‌تواند عاملی برای انتقال ویروس باشد، به این دلیل از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم که هیچ وسیله اضافه همراه خود نداشته باشند زیرا از گرفتن هرگونه وسیله شخصی متقاضی شرکت‌کننده در آزمون معذوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز آزمون دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز آزمون دکتری حوزه امتحانی ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی به متقاضیان شرکت در این آزمون توصیه کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس