Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه از آغاز فعالیت رسمی نزدیک به 80 تالار پذیرایی کرمانشاه از امروز(چهارم مرداد) بعد از حدود پنج ماه تعطیلی خبر داد.

سیروس گل‌عنبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی تالارهای پذیرایی کرمانشاه پس از شیوع کرونا از 15 اسفند سال گذشته، گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا و بعد از پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی که داشتیم، از امروز(شنبه) فعالیت تالارها با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشدید نظارت بر شیوه فعالیت تالارها در زمینه رعایت موازین بهداشتی یاد کرد و ادامه داد: تالارها موظفند نصف ظرفیت خود پذیرش کنند، تا حد امکان از فضای باز استفاده کنند، مراحل کامل ضدعفونی تالار انجام شود و همه پرسنل از ماسک استفاده کنند.

گل عنبر اضافه کرد: تالارها برای بازگشایی نیازمند کسب مجوز از پلیس اماکن هستند.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه بازگشایی تالارها فقط مشمول تالارهای دارای مجوز می‌شود، تاکید کرد: در کرمانشاه نزدیک به 20 تالار غیرمجاز هم داریم که مشمول بازگشایی در این شرایط نیستند.

گل‌عنبر با اشاره به اینکه اکثر تالارهای پذیرایی کرمانشاه تمام این پنج ماه را تعطیل بودند و فقط تعداد معدود از آنها فعالیت خود را به صورت غیرقانونی از سر گرفتند، یادآور شد: بسیاری از تالارها با وجود آنکه هیچ درآمدی نداشتند، اما نیروهای خود را اخراج نکردند و حقوق و مزایای آنها را از جیب دادند.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه تاکید کرد: خسارت چندین میلیونی که تالارها در زمانی که باید اوج فعالیت آنها می‌بود، به این آسانی جبران نمی‌شود.

گل‌عنبر خواستار همکاری دستگاه‌های خدمت رسان با تالارهای پذیرایی در این شرایط سخت شد و تاکید کرد: اگرچه تالارها فعالیت خود را از سر گرفته اند، اما زیان این پنج ماه تعطیلی آنها در این مدت کوتاه قابل جبران نیست. پس تقاضا داریم دستگاه‌های متولی آب، برق، مالیات، گاز و ... بیشتر با تالارها مدارا کنند.

وی از عملکرد شرکت توزیع برق در برخورد با تالارهای پذیرایی در این شرایط هم گلایه کرد و ادامه داد: در حالیکه تالارها در این مدت هیچ درآمدی نداشتند اما بارها شرکت برق برای قطع برق آنها به دلیل بدهی، به درب تالار مراجعه کرده که توقع داریم در این زمینه‌ مقداری به تالارها فرصت داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه کروناویروس تالارهای پذیرایی پذیرایی کرمانشاه تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۰۰ ماموریت از آغاز ایام نوروز در اورژانس کرمانشاه

مسعود قلعه‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۸ صبح ۶ فروردین ۱۴۰۳ در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: در این مأموریت‌ها، هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵، ۱۴ هزار و ۲۹۰ تماس بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌ها ۵۳۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۱۴۶ مورد غیرترافیکی بوده است. قلعه سفیدی ادامه داد: تعداد مصدومین ترافیکی ۵۳۲ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی هزار و ۴۵۴ مورد می‌باشد.

وی گفت: در این مدت تعداد ۲۰۴ نفر نیز به کمپ‌های سلامت استان مراجعه نموده اند.

کد خبر 6063804

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • تعطیلی سینما‌های کرمانشاه همزمان با لیالی‌قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ ماموریت از آغاز ایام نوروز در اورژانس کرمانشاه
  • اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر