Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس فاز نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده صبح امروز در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و امسال باید باشکوه‌تر از همیشه درصدد برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اتمام موزه دفاع مقدس استان باید با جدیت ادامه یابد بیان کرد:‌ با توجه به نقش مهم این مرکز در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید توجه ویژه و اساسی استان‌ها به این موضوع باشد.

ستوده تصریح کرد: نباید به دشمنان اجازه ندهیم افکار غلط و غربی خود را در جامعه اسلامی که مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم را اجرا کنند چرا که هر چه داریم مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان هستیم و این یک مهم و اصل اساسی است.

 رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه‌های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل نیز در ادامه با بیان این که نقش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در نشر حدأکثری ارزش‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است که باید با جذب اعتبارات و همکاری مسئولان مربوطه در این زمینه به شکل مطلوب عمل کنیم.

شهرداری بیرجند در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس مشارکت می‌کندباغ موزه دفاع مقدس لرستان تا سال 1401  افتتاح می‌شودافتتاح 20 موزه دفاع مقدس تا پایان سال 99 / ‌یک میلیون رزمنده تجلیل می‌شوند

وی بیان کرد: خوشبختانه اتمام این موزه به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان استان محسوب می‌شود و در این زمینه بازدیدها و جلسات متعددی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام آن در دستور کار است.

واحد با اشاره به این که 350 نوع برنامه به همین مناسبت در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: در راستای تدوین دایرة‌المعارف دفاع مقدس در استان اردبیل و جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و اجرای طرح معینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس باید در شأن و منزلت شهدای والامقام کشورمان باشد تا بتوانیم دین خود را در برابر آنان ادا کنیم.

واحد تصریح کرد: با توجه به این که در عصر امروز هجمه‌های دشمنان تمامی ندارد و دشمنان شبانه‌روز درصدد هستند برنامه‌های شوم خود را در جامعه بنا بگذارند به همین دلیل وظیفه و رسالت مسئولین و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه بسیار اساسی و خطیر است.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... سمنان| ارزش‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز در جامعه تبیین شود سهم نمادهای دفاع مقدس در مبلمان شهری استان لرستان ناچیز است لرستان| تثبیت انقلاب اسلامی و ارائه الگوی مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سمنان| ارزش‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز در جامعه تبیین شود سهم نمادهای دفاع مقدس در مبلمان شهری استان لرستان ناچیز است لرستان| تثبیت انقلاب اسلامی و ارائه الگوی مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۴ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۸ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم آژیر خطر در مشهد؛ چرا هشدارها را نه مردم نه مسئولان جدی نمی‌گیرند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هردو کنار هم انجام می‌شود خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود علی باقری: به رژیم آمریکا ثابت می‌کنیم "دوران بزن دررویی قضائی" هم تمام شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس اردبیل دفاع مقدس موزه دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود