Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: برقراری فوق العاده ویژه، مستلزم تصویب در هیات امناء و تأمین اعتبار و بار مالی ناشی از آن بوده که مراتب از سوی مراجع مربوطه در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نیروهای شرکتی وزارت بهداشت با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس من خواستار پرداخت فوق‌العاده ویژه برای تمام پرسنل وزارت بهداشت شده بودند، این درحالی است که در حال حاضر پرداخت فوق‌العاده ویژه شامل حال پرسنل شرکتی وزارت بهداشت نمی‌شود، در صورتی که آنها نیز پا به پای نیروهای رسمی در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت به درخواست ثبت شده نیروهای شرکتی در سامانه فارس من با عنوان «برقراری فوق العاده ویژه برای همه پرسنل وزارت بهداشت و درمان» پاسخ داد:

«برقراری هرگونه فوق‌العاده از جمله فوق العاده ویژه، مستلزم تصویب در هیات امناء و تأمین اعتبار و بار مالی ناشی از آن بوده که مراتب از سوی مراجع مربوطه در حال پیگیری است.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت منابع انسانی سلامت درمان فوق العاده ویژه وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه اظهار کرد: امنیت مردم، محصول تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در طول سال، است  و با توجه به آمار تحلیلی ارائه شده به لطف الهی مجموعه انتظامی برای تحقق آن مجاهدانه و با هوشیاری و اقتدار در میدان آمده چرا که ما معتقدیم که رضایت مندی مردم قطعا باعث رضایت خداوند نیز می‌شود که این مهم از مقوله‌های پلیس خدمتگزار است.

 سردار محمد شرفی ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه مسکن، برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور انشالله در سال جاری بخش قابل توجهی از منازل سازمانی کارکنان انتظامی به بهره برداری خواهد رسید و قطعا رسیدگی به امور معیشتی کارکنان در بخش‌های مختلف زمینه ساز ارتقاء روحیه و رفاه کارکنان خواهد بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کارکنان انتظامی، به انضباط و سرمایه‌های انسانی با اراده‌های بسیار عالی در استان به ویژه در مدیریت عالمانه، حضور مجاهدانه و اقدام مسئولانه اشاره کرد و گفت: همت و تلاش این عزیزان ارمغانی، چون امنیت را برای مردم عزیز استان داشته که همگی قدردان آن هستیم.

وی به حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه؛ تاکید کرد و گفت: مردم، پلیس با احساس مسئولیت را دوست دارند، چرا که پلیس با چنین حضوری به ویژه در چنین ایامی ارمغان آور امنیت بهاری برای مردم است.

این مقام ارشد انتظامی ارائه خدمات آسان، بی منت و توام با تکریم به مردم، اعمال سیاست‌های پیشگیرانه از جرایم و مقابله، واکنش سریع و حضور به موقع پلیس در صحنه را سه راهبرد  اصلی پلیس در قرارگاه نوروزی عنوان کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا به عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم به ویژه سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون و برون شهری به عنوان مهمترین دغدغه پلیس و مردم در سال جاری تاکید کرد و گفت: تلاش تمام همکارانم بر این است، در محل‌هایی که مورد نیاز است از نقاط صفر مرزی تا شهر‌ها حضوری فعال داشته و با همکاری مردم عزیز، حتما در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه تقدیم مردم شود و ان شاء الله هر آن چیزی که خیر دنیا و آخرت است برای ما و همه همکاران محقق شود و در آخر کار، شرمنده برای انجام ندادن کاری که از دست ما برمی آمد، نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم