Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وادیم خاراپویتسکی، سرمربی و بازیکن سابق زنیت سن پترزبورگ بهترین زمان برای سردار آزمون، ستاره ایرانی این تیم در صوت تصمیم به جدایی را اعلام کرد.

سرمربی سابق زنیت در مصاحبه با سایت «sportbox» روسیه، گفت:  شنیدم زنیت درباره آینده آزمون هنوز مذاکراتی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون مدمدوف، رئیس باشگاه زنیت این خبر را داد. تصمیم گیری درباره ترکیب زنیت در فصل آینده به بعد از بازی فینال جام حذفی موکول شده است. به نظرم آزمون به همراه زنیت عملکرد خوبی داشت. سبک بازی او به همراه دزیوبا در این فصل جواب داد. اگر آزمون هنوز قصد دارد زنیت را ترک کند، بهترین زمان بعد از بازی فینال جام حذفی است که به شکل خوبی این کار را انجام دهد.

وی افزود: آزمون برای حضور در فینال جام حذفی انگیزه زیادی دارد و  او می خواهد اگر این بازی آخرین بازی اش برای زنیت باشد با قهرمانی دوباره خاطره خوشی را با زنیت تجربه کند.

پیش از این رسانه های ایتالیا از توجه باشگاه ناپولی برای جذب مهاجم ایرانی زنیت خبر داده بودند.

کد خبر 534058 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی روسیه فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی روسیه فوتبال لژیونرها جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد

شاگردان پپ گواردیولا با برتری دیرهنگام مقابل آبی‌های لندن یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در جام حذفی انگلیس نزدیک شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 19:45، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی به مصاف هم رفتند که در این بازی منچسترسیتی موفق شد حریف لندنی‌اش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تنها گل این بازی در دقیقه 87 توسط برناردو سیلوا به ثمر رسید تا شاگردان پپ گواردیولا به فینال جام حذفی راه پیدا کنند و همچنان شانس دفاع از عنوان قهرمانی که فصل گذشته کسب کردند را داشته باشند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، فردا از ساعت 18 به وقت تهران، کاونتری دسته دومی میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

فینال مسابقات روز پنجم خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد