Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه از فردا یکشنبه ۵ مرداد آغاز می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومى مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلا سال ۹۹ از یکشنبه ۵ مرداد ماه آغاز و به مدت یک هفته، تا یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی بهادری‌جهرمی، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده در این باره گفت: در سال ۹۹ آزمون وکالت به منظور رفاه حال داوطلبین و فرصت کافی برای انجام مرحله دوم پذیرش کارآموز وکالت که مصاحبه علمی و روان‌شناسی است، زودتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

بهادری‌جهرمی درباره نحوه طراحی سؤالات آزمون اظهار کرد: همانطور که در سال قبل نیز انجام شد، طراحان از منابع اصلی آزمون طرح سوال می‌کنند و سعی شده است از سؤالاتی که جنبه هوشی و گمراه‌کننده دارد پرهیز شود. هدف سنجش استعداد علمی داوطلب است و به نظر این نحوه طرح سؤال به عدالت نزدیک‌تر است.

وی همچنین افزود: یکی از مزیت‌های نحوه پذیرش داوطلب کارآموز وکالت در مرکز وکلا دو مرحله‌ای بودن آن است. در مرحله دوم که مصاحبه علمی و روانشناسی صورت می‌گیرد مجددا معلومات علمی داوطلب سنجیده شده و اگر داوطلب در مرحله اول به هر دلیلى از جمله شرایط محیطی و یا روانی نتوانسته در روز آزمون تمرکز داشته باشد، در مرحله دوم جبران می‌کند و فردی که یک سال یا چند سال مطالعه کرده و استعداد دارد از پذیرش حذف نمی‌شود.

این خبر می‌افزاید؛ آزمون وکالت مرکزی وکلای قوه قضائیه در حالی برای دومین سال به صورت یکپارچه و سراسری برگزار خواهد شد که سال گذشته ۱۰۷ هزار داوطلب در این آزمون شرکت کرده بودند. از این تعداد بیش از ۵ هزار نفر پس از پشت سرگذاشتن آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی پذیرفته شدند.

علاقمندان به شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه sanjesh.org ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون وکالت ۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. نحوه دریافت کارت آزمون نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

دومین آزمون بزرگ وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، جمعه ۴ مهر ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ازمون وکلا کارشناس رسمی روانشناسی مرکز وکلا وکلای قوه قضائیه آزمون وکالت وکالت مرکز مرکز وکلا خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله | هر متقاضی چند سکه می تواند خریداری کند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۰ اسفند ماه منتشره در تارنمای رسمی(www.ice.ir)، دهمین جلسه (دومین حراج سال جدید) حراج سکه طلا فردا دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

پیش از این و در حراج های قبلی مجموعاً بیش از ۱۱۰ هزار سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به فروش رسیده است؛ فعالان بازار طلا و سکه اقدام بانک مرکزی در خصوص حراج از طریق مرکز مبادله را بسیار مثبت در فروکش کردن هیجانات بازار تلقی می کنند و معتقدند این حراج ها به کاهش حباب سکه منجر می شود

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع دهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

زمان اولین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود. متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله توجه داشته باشند.

متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

کد خبر 844334 برچسب‌ها خبر مهم سکه - قیمت مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله | هر متقاضی چند سکه می تواند خریداری کند؟
  • آغاز حراج گسترده سکه از فردا در مرکز مبادله+شرایط
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور
  • ۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان