Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:00:40 GMT

اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۸۵۷۸

اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان سرعت می‌گیرد

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان با ادامه همکاری مردم سرعت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه استان زنجان، اظهار داشت: قول‌هایی با حضور وزیر راه و شهرسازی برای اتمام برخی پروژه‌های راهی استان زنجان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه وزیر برای حل مشکل محور سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ قول‌های مساعدی دادند، افزود: قرار است برای اتمام این پروژه  بودجه قوی‌تر اختصاص یافته و به راه اصلی تبدیل شود.   نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید وزیر از دیگر پروژه‌های راهی استان، بیان داشت: کریدور جنوب به شمال که از همدان آغاز می‌شود و با عبور از سه راهی سلطانیه و طارم تا به رشت متصل می‌شود، مورد توجه وزیر راه در این سفر بود.   طاهری خاطرنشان کرد: با بازدید وزیر راه و شهرسازی از مسیر انتهای طارم به گیلان در قالب پروژه ملاسرا- شفت قرار شد از سوی استان گیلان نیز مسیر 8 کیلومتری برای اتمام این پروژه اجرایی شود.   وی با بیان اینکه این پروژه راه در استان زنجان پیشرفت خوبی دارد اما به دلیل عدم توجه استان گیلان با مشکل و بن‌بست مواجه شده بود، افزود: وزیر قول داد این 8 کیلومتر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.   نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مابقی پروژه‎های راه استان قرار است با اختصاص اعتبار لازم اجرایی شود اما برخی پروژه‌های راهی استان نیازمند 5 تا 6 سال زمان برای اجرای کامل است.   طاهری با بیان اینکه طرحی برای اجرای پروژه‌های راه استان با حضور بخش خصوصی با دریافت عوارض داده شد که وزیر این پیشنهاد را قبول کرد، افزود: سرمایه‌گذار این پروژه آماده عقد قرارداد است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه های راه وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی