Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:01:13 GMT

انتشار کارت آزمون دندانپزشکی و داروسازی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۰۶۵۴

کارت ورود به جلسه آزمون های «ملی دندانپزشکی»، «ارزشیابی داروسازی» و «ارتقای دانش آموختگان داروسازی» منتشر شد.

به گزارش مهر، آزمون‌های «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» چهارشنبه ۸ مردادماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون‌های «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» از امروز شنبه ۴ مرداد در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

داوطلبان تا ساعت ۹ صبح دوشنبه ۶ مرداد فرصت دارند از طریق سایت sanjeshp.ir کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت کنند.

این سه آزمون به صورت همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی سطح شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می شود.

نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور برای داوطلبانی که مدارک تحصیلی خود را خارج از کشور اخذ کرده اند برگزار می شود. میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی نیز برای فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور که قبل از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده اند، برگزار می شود.

به این داوطلبان اجازه داده می‌شود پس از قبولی در آزمون ورودی در دوره دکتری عمومی داروسازی با پرداخت شهریه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه تحصیل دهند.

همچنین مرحله نظری سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور طبق قوانین و مقررات به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی برگزار خواهد شد. این آزمون فقط برای افرادی برگزار می شود که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند.

آزمون دارای دو بخش اختصاصی و علوم پایه است که پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران کارت ورود آزمون مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور دانش آموختگان داروسازی دکتری عمومی داروسازی ارتقای دانش آموختگان آزمون ارزشیابی برگزار می شود دوره آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

به گزارش ایسنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی