Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسائل و مشکلات کلان و خرد در حوزه انتخابیه طی نشست‌های متعدد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه موتور محرک توسعه در جنوب استان با همراهی مدیران دستگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده است و به زودی عوائد آن مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حل مشکلات بیمارستان کنگان

وی گفت: در اقدامی سریع مشکل زباله‌سوز بیمارستان کنگان حل شد و هم چنین معضل اکسیژن ساز آن نیز مرتفع گردیده است و تا هفته آینده تعداد زیادی از تجهیزات بیمارستانی از تهران بارگیری و به بیمارستان‌های کنگان و دیر منتقل خواهد شد.

نماینده جنوب استان اظهار داشت: همچنین دیداری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رابطه با بحث بیمارستان مادر و کودک دیر و بیمارستان امام خمینی کنگان و تأمین تجهیزات، امکانات و اعتبارات لازم صورت گرفت و همچنین تکمیل و تجهیز کلینیک شهید هاشمی بیمارستان کنگان نیز در دستور کار قرار گرفت.

احمدی بابیان اینکه نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه جهت رفع موانع پیشرفت و اجرای پروژه‌های مختلف برگزارشده است، اظهار داشت: با حضور در کمیسیون انرژی و ترسیم افق چشم‌انداز وزارت نیرو و نفت، مشکلات شهرستان‌های دیر، جم، کنگان و عسلویه مطرح و تصمیمات ارزشمندی اتخاذ شد.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست بسیار خوبی با معاون وزیر نفت در امور مناطق نفت‌خیز جنوب جهت تعیین تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده و تعریف پروژه‌های جدید در حوزه‌های عمرانی و رفاهی برگزار شد که نتایج آن به زودی رسانه‌ای می‌شود.

احمدی گفت: همچنین نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان برگزار شد که خروجی بسیار خوبی داشت.

پروژه اسکله خور خان مجدداً احیا می‌شود

وی گفت: همچنین طی تماس تلفنی با رئیس سازمان شیلات؛ موانع اسکله خور خان بررسی شد و قرار است روز شنبه نشست نهایی جهت اعتبارات این اسکله و شروع مجدد پروژه انجام پذیرد.

احمدی افزود: نشست بسیار خوبی با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی آقای راستاد با حضور نماینده تعاونی لنجداران عسلویه صورت گرفت و مقرر گردید اسکله‌های عسلویه، نخل تقی، دیر، کنگان و سیراف با موافقت ایشان پس از تغییر و تحول زمین جهت ساخت اداره و انبار بررسی گردد.

تعیین تکلیف تیم پارس جنوبی جم تا شهریورماه

وی از پیگیری پروژه‌های ورزشی و تلاش برای تیم پارس جنوبی جم خبر داد و اظهار داشت: نشستی در این رابطه با آقای بهروزیان فرد و رؤسای ادارات ۴ شهرستان جنوبی استان برگزار و پروژه‌های در دست احداث ورزش و جوانان پیگیری شد.

نماینده جنوب استان بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف تیم پارس جنوبی جم گفت: با موافقت معاون وزیر ورزش و جوانان تیم پارس جنوبی جم تا شهریورماه تحت حمایت صنعت خواهد بود و پس‌ازآن نیز تدابیری برای تأمین هزینه‌های آن از سوی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی انجام‌شده است که جای امیدواری است. همچنین پیگیری جدی برای بازی استقلال و پارس جنوبی جم از سوی وزارت انجام‌گرفته است تا طبق قانون حقی از تیم پارس جنوبی جم ضایع نشود.

مشکل سندهای روستایی برطرف خواهد شد

احمدی گفت: نشستی با مدیرکل سازمان بنیاد مسکن و رؤسای ادارات ۴ شهرستان در رابطه با پروژه‌ها و تعیین تکلیف سندهای روستایی که با مشکلاتی مواجه بودند برگزار شد و پس از نشست تکمیلی با مدیرکل ثبت اسناد استان مقرر گردید کارگروهی تشکیل‌شده و این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: در مجلس نهم که افتخار نمایندگی جنوب استان را داشتم، تنها دستگاهی که در بحث قانون ساماندهی املاک با شجاعت ایستادگی کرد و کار را به خوبی انجام داد، اداره بنیاد مسکن شهرستان کنگان بود که در آن زمان بیش از هزار سند روستایی و شهری صادر شد و مشکلات مردم رفع گردید.

احمدی گفت: برای رفع مشکل قشر نیازمند جامعه و افراد تحت پوشش کمیته امداد و … نشستی با مسئولین بانک رسالت استان بوشهر داشتیم و قول همکاری در این زمینه داده شد.

توسعه راه‌های استان سرعت می‌یابد

وی گفت: در زمینه راه‌های جنوب استان و تکمیل پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور در این خصوص نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم و مقرر گردید که پروژه جاده‌های ریز-دژگاه، پیچ‌های جاشک، مسیر ریز-سرچشمه، مسیر ریز-دوراهک، جاده جم –ریز، تقاطع غیر هم‌سطح کنگان، تقاطع بندو، اتوبان دیر-بوشهر، کمربندی کنگان به دوراهک و پروژه جاده وفاق در دستور کار قرار گیرد.

پیگیری ویژه اشتغال نیروهای پارس جنوبی

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال نیز مشکلاتی در حوزه کارگری در فازهای، ۱۳، ۱۹ و ۲۲-۲۴ داشتیم که در این خصوص نشست‌های متعددی با پرسنل فازها در کنگان و مدیران در تهران داشتیم و ضمن تماس با فرماندار شهرستان کنگان با مسئول حراست مجتمع گاز پارس جنوبی نیز جهت تعیین تکلیف نیروها جهت ادامه کار داشتیم.

احمدی افزود: ما در راستای حمایت از نیروهای کارگری در قالب قانون‌گذاری از تمامی ظرفیت خود در مجلس و به عنوان نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بهره خواهیم گرفت و از راهکارها و پیشنهادهای پرسنل صنایع نیز جهت طرح در کمیسیون در قالب طرح و لایحه جهت رفع مشکل کارگران و کارکنان استقبال می‌کنیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از نشست‌های مختلفی مانند دیدار با اعضای شورای نگهبان در ۴ شهرستان جنوبی استان، دیدار با شهرداران و شوراهای شهرهای جنوب استان، دیدار با شورای روحانیت اهل سنت عسلویه، دیدار با اهل سنت کنگان و بازدید از بیمارستان‌های کنگان، دیر و جم خبر داد و اظهار داشت: این نشست‌ها به صورت هفتگی برگزار و نتایج جلسات توسط تیم نماینده مجلس پیگیری می‌شود.

کد خبر 4982304

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بنادر سفر استانی پارس جنوبی جم پارس جنوبی کنگان کمیسیون انرژی مجلس موسی احمدی مجلس شورای اسلامی بیمارستان کنگان تیم فوتبال پارس جنوبی جم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن وزارت بهداشت تیم پارس جنوبی جم بیمارستان کنگان استان بوشهر تعیین تکلیف جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالا‌های متروکه سنواتی بنادر استان با حضور تماری معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر و رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیک، بیان کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالا‌های متروکه سنواتی ایجاد شده به‌نحوی که بنادر بوشهر با ترخیص ۹۶ درصد این کالا‌ها در کشور پیشگام هستند.

وی افزود: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضاییه ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: با حجم قابل توجه کالا‌های ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالا‌های رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر فراهم شود.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالا‌های رسوبی این مهم به‌خوبی محقق خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: حضور موثر دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالا‌ها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم