Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود حمایت سم مندس از ۱۶۰۰ حرفه‌ای تئاتر بریتانیا، هنوز ۲۴۰۰ نفر دیگر در صف انتظار باقی مانده‌اند و نیاز به مبالغ بیشتری برای پاسخگویی به آنها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، صندوق هنرهای تئاتر سم مندس تا به حال توانسته با اهدای کمک‌هزینه‌های سریع و آسان هزار پوندی (۱۲۷۶ دلاری)، در حمایت از افراد حرفه‌ای صنعت تئاتر که به دلیل شیوع کرونا بیکار شده‌اند ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون پوند (۲ میلیون دلار) جمع‌آوری کند.

با وجود اینکه این صندوق تا این لحظه توانسته از ۱۶۰۰ فرد حرفه‌ای این صنعت که در حال حاضر به صورت آزاد کار می‌کنند حمایت کند، هنوز راه زیادی برای رفتن وجود دارد چون فقط در یک هفته ۴ هزار نفر درخواست دریافت کمک‌هزینه ثبت کرده بودند.

این صندوق روز ششم جولای (۱۶ تیر) راه‌اندازی شد و نت‌فلیکس ۵۰۰ هزار پوند (۶۳۷ هزار دلار) به آن کمک مالی کرد. از زمان راه‌اندازی، این صندوق توانسته ۸۵ هزار پوند (۱۰۰ هزار دلار) دیگر هم کمک مالی از طریق پلتفرم کمک مالی آنلاین انتوز از عموم مردم و دیگر چهره‌های صنعت دریافت کند.

بقیه رقم کل ۲ میلیون دلاری که جمع‌آوری شده از دیگر سازمان‌ها از جمله بنیاد سر پیتر و بانو ساندرز دریافت شده که در کنار نت‌فلیکس تبدیل به حامی اصلی این ابتکار شد. همچنین بنیاد مک‌اینتاش، شرکت تهیه آیلین دیویدسون، بنیاد اندرو لوید وبر و صندوق لینبری از جمله دیگر اهداکنندگان آن بوده‌اند.

تا به حال چهره‌های شناخته‌شده‌ای از جمله بندیکت کامبربچ، ادی ردمین، کالین فرث، تام هیدلستون، ادگار رایت، اما تامپسون و مارک استرانگ هم از این صندوق حمایت کرده‌اند.

صندوق در بیانیه‌ای گفت: «با وجود این درجه از بخشندگی و حمایت، صندوق هنوز فقط می‌تواند درصد کوچکی از کمک‌هزینه‌های مورد نیاز را اهدا کند. تا وقتی که جزییات بیشتری از بسته سرمایه‌گذاری ۱.۵۷ میلیارد پوندی (۲ میلیارد دلاری) دولت منتشر نشود و صنعت نداند تئاترها کی می‌توانند بدون فاصله‌گذاری اجتماعی باز بشوند، هزاران کارمند با استعداد این صنعت نیازمند جریان درآمدی خواهند بود.»

سم مندس کارگردان فیلم و تئاتر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است که به‌خاطر ساخت اولین فیلم خود با نام زیبای آمریکایی توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند.

از جمله فیلمهای مطرح مندس می‌توان به زیبای آمریکایی، جاده‌ای به‌سوی تباهی، جاده انقلابی، اسکای‌فال و ۱۹۱۷ اشاره کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036IT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تئاتر بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • محرک جدید بورس
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت