Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:29:24 GMT

انجام ۲۳۲ ماموریت امداد و نجات در محیط‌های آبی کشور

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۱۲۵۴

انجام ۲۳۲ ماموریت امداد و نجات در محیط‌های آبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور درباره انجام عملیات امداد و نجات در محیط‌های آبی کشور، گفت: از ابتدای فروردین تا ۲۸ تیر ۱۳۹۹، در محیط‌های آبی ۲۹ استان کشور ۲۳۲ مأموریت امداد و نجات، توسط نجات گران جمعیت هلال احمر انجام شده که منجر به نجات ۴۹ غریق، انتقال ۱۷ غریق به مراکز درمانی و درمان سرپایی ۱۹ نفر در محل حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین مأموریت‌های امداد و نجات در محیط‌های آبی از نظر محل وقوع حادثه به ترتیب در رودخانه‌ها با ۴۶ درصد، دریاچه‌های پشت سد و سواحل دریا هر کدام با ۱۴.۵ درصد بوده است که از نظر تعداد مأموریت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۲۶ عملیات شاهد کاهش ۱۳۹ درصدی مأموریت‌های امداد و نجات در محیط‌های آبی بوده‌ایم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیشترین مأموریت امداد و نجات در سه استان گیلان، البرز و مازندران تاکید کرد: بیشترین مأموریت‌های امداد و نجات در محیط‌های آبی به ترتیب در استان‌های گیلان با ۲۹ مورد (۱۳ درصد از کل مأموریت)، البرز با ۱۷ مورد (۷.۷ درصد از کل مأموریت) و مازندران با ۱۶ مورد (۷.۲ درصد از کل مأموریت) انجام شده است.

کد خبر 4982515

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی امداد رسانی سرهنگ نادر رحمانی پیش بینی وضعیت هوا دستگیری سارق ازدواج سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم