Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع مهذبیه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرسش مطرح می‌شود که اگر  قرار بود بازیکنان جوانان و امید در تمرینات شرکت نکنند پس چگونه ما می توانیم از بازیکنانی  که تمرین ندارند در تیم بزرگسالان  استفاده کنیم ؟
وی تاکید کرد: اینکه بگویند ۲۵ درصد از بازیکنانی که اسمشان در سازمان لیگ که بالای ۳۵ بازیکن  رد شده است،اگر تست انها مثبت بود بازی های این تیم لغو می شود،  اگر قرار بر این بوده که از کل اسامی ۲۵ درصد محاسبه می‌شود، پس چرا اجازه نداند ما بازیکنان جوانان وامید را در تمرینات شرکت دهیم تا هم اینک با مشکل مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع مهذبیه ادامه داد: برای بازی امشب (شامگاه شنبه چهارم مردادماه) ۱۲ بازیکن اصلی تیم فجر سپاسی، کرونا دارند و چندین بازیکن هم مصدوم هستند  و باید با ۱۳ بازیکن که دو نفر از آنها، دروازبان هستند بازی کنیم و به نظر می‌رسد این به دور از عدالت است ضمن اینکه ما باید سلامتی بازیکنان را هم مد نظر قرار دهیم .
سرپرست باشگاه فجر سپاسی افزود : باید تا پیش از بازی با تیم نود ارومیه صبر کنیم تا جواب چند نفر دیگر از بازیکنان ما حاضر شود  اگر تست آنها منفی بود می توانیم از انها استفاده کنیم و گرنه بدون بازیکن ذخیره باید به مصاف تیم نود ارومیه برویم.
وی گفت: سازمان لیگ تحت هر شرایطی می‌خواهد رقابت‌های لیگ را به پایان برساند که به نظر می‌رسد متاثر از قراردادهای تبلیغاتی منعقد شده است،‌ باشگاه فجر تاکنون طی این چند سال از این بابت حتی یک ریال هم نگرفته است.

به گزارش ایرنا شامگاه جمعه سوم مردادماه باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد که جواب تست کرونا  ۱۴ نفر از اعضا تیم مثبت شده و این موضوع را به سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون اعلام کرده اند.
سازمان لیگ امروز شنبه به باشگاه فجر اعلام کرده است که بر اساس پروتکل، سقف ۲۵ درصد پر نشده است از این رو این تیم باید برابر تیم نود ارومیه بازی کند.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و ۹۰ ارومیه از هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان طبق برنامه ساعت 19:15 شنبه چهارم مردادماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.
هم اینک تیم فجر سپاسی شیراز با انجام ۳۰ بازی و کسب ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول است و دیگر شانسی برای صعود ندارد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،   ۲۸۶هزار و ۵۲۳ نفر در کشور تا ظهر جمعه سوم مردادماه ۹۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۱۵هزار و ۲۸۹ نفر رسیده است.
استان فارس هم اکنون در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال سپاسی شیراز باشگاه فجر سازمان لیگ فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی شیراز، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدیان امروز، ۲۸ فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۵ شیراز، از تحول عمرانی در شهرداری منطقه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از پروژه های منطقه ۵ در نیمه اول سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته تعداد دیگری از پروژه ها در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: به پروژه های محرومیت زدایی در این منطقه توجه خاص شده است.

محمدیان بیان کرد: در این منطقه تمرکز ویژه ای بر پروژه های لوله گذاری، پیاده روسازی، فضای سبز و ایجاد راه های جدید شده است و همچنین پروژه های فرهنگی منطقه که شامل بازسازی ۴ مسجد بوده در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عبور بخشی از کمربندی شیراز از این منطقه اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

محمدیان با اشاره به تلاش های کمیسیون عمران در راستای پیشبرد پروژه های عمرانی در  سطح ۱۱ منطقه شهرداری، گفت: کمیسیون عمران همانند سال گذشته هر هفته در یکی از مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز یا سازمان ها و معاونت ها برگزار می شود تا ضمن آگاهی از درصد پیشرفت پروژه ها مشکلات بودجه یا فنی را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روند عمرانی در شهر متناسب و با نگاهی عدالت حور به پیش رود، افزود: در راستای بهره برداری بهتر از زمان و فصل کار، شهرداران را مکلف کردیم تا پروژه هایی که در لیست بودجه قرار گرفته است را تا پایان اردیبهشت یا خردادماه وارد فاز اجرایی شوند و شروع پروژه های عمرانی به نیمه دوم سال واگذار نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز