Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، در این نشست آخرین وضعیت هسته‌های پنهان گروهک تروریستی «داعش» در عراق مورد بررسی قرار گرفت و بر تقویت و هماهنگی بیشتر به منظور ریشه‌کنی تروریسم در منطقه تاکید شد.

بخشی از نتایج همکاری‌های کمیته چهارجانبه مبارزه با تروریست ،از مهرماه 94 تا فروردین 99 به قرار زیر است:

انهدام 886 مرکز فرماندهی گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه

انهدام 385 انبار (زاغه) سلاح و مهمات

انهدام 213 کارگاه بمب‌گذاری خودرو

انهدام 328 پناهگاه تروریستها

انهدام 351 تانک، 121 خودروی زرهی، 657 خودروی متنوع دیگر از این گروه‌ها

انهدام 120 پایگاه تروریستها

انهدام 7 بیمارستان صحرایی

ساقط کردن 216 پهپاد

انهدام 127 دستگاه بیل مکانیکی

انهدام 887 موشک

انهدام 239 مورد انواع توپ

437 کشته از میان هزاران کشته داعش از فرماندهان میدانی داعش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: فرانسه مبارزه با تروریسم را از اوکراین شروع کند

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که مسکو هیچ پیشنهادی از پاریس برای مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده است.

به گزارش ایسنا، زاخارووا در کنفرانسی خبری در این‌باره گفت: وزارت خارجه روسیه تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی طرف فرانسوی در چارچوب مبارزه با تروریسم بین‌المللی دریافت نکرده است.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا مدعی شده بود که به روسیه پیشنهادی مبنی بر تقویت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم ارسال کرده است.

زاخارووا در ادامه گفت که اگر فرانسه می‌خواهد با تروریسم مقابله کند باید ارسال تسلیحات به اوکراین را متوقف کند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

«نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در پاسخ به اینکه آیا اوکراین یا داعش مسئول این حمله هستند که ۱۳۷ کشته برجای گذاشت، گفت «البته که اوکراین است».

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هم گفت او همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به حملات اسرائیل علیه سوریه
  • واکنش ایران به حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • روسیه: فرانسه مبارزه با تروریسم را از اوکراین شروع کند
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم