Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: قریب به ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزانی که دوره ابتدایی را گذراندند از ورود به دوره متوسطه محروم مانده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجتبی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ویدیوکنفرانس خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: نگاه به آموزش و پرورش امروزه یک نگاه راهبردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کشور آموزش باکیفیت را دنبال می‌کنیم چرا که شاخص توسعه یافتگی جوامع آموزش است گفت: امروز دنیا به آموزش و پرورش نگاه فراوزارتی دارد و همه وزارتخانه‌ها کمک می‌کنند.

همراهی وزارت تعاون با آموزش و پرورش برای آموزش کودکان فقیر و بازمانده از تحصیلمثلث همکاری، تعاون و تعامل برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در استان کرمان تشکیل شدکرمان| مدارسی که خیرین می‌سازند تنها بخشی از کمبود فضای آموزشی شهرستان‌های کم‌برخوردار را برطرف می‌کند

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: بر اساس قانون کشور حتما باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آموزش عمومی افزایش پیدا کرده و تمام افراد واجب التعلیم تحت پوشش قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم افزود: بر اساس آمار مرکز فنآوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش قریب به 800 هزار نفر از کسانی که دوره ابتدایی را گذراندند از ورود به دوره متوسطه محروم مانده‌اند.

زینی‌وند با بیان اینکه طرح آبا از سال گذشته به‌صورت آزمایشی در استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد و موفق بود گفت: یکی از طرح‌های تحولی آموزش و پرورش اجرای طرح آبا است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان از میزان دانش آموزان بازمانده از تحصیل نگران هستیم افزود: به حمایت مسئولان برای اجرای طرح آبا امیدواریم و این طرح با نام آشتی با آموزش در حال اجرا است و تاکنون توفیقات خوبی داشته است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه هدفگذاری اولیه ما است که امسال 100 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش برگردند گفت: برای تحقق این هدف نیاز به کمک مسئولان استانی و خیرین در سراسر کشور داریم.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان بیشتر بخوانید... کرمان فقیرترین شهر استان در فضای آموزشی است وزیر آموزش و پرورش: طرح "آجر به آجر" برای گسترش فضای آموزشی کشور اجرایی می‌شود سرانه پایین فضای آموزشی در ۱۰ استان کشور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرمان فقیرترین شهر استان در فضای آموزشی است وزیر آموزش و پرورش: طرح "آجر به آجر" برای گسترش فضای آموزشی کشور اجرایی می‌شود سرانه پایین فضای آموزشی در ۱۰ استان کشور واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ حمله عصبی امیر قلعه‌نویی را روانه بیمارستان کرد ۵ سیل تابستانه در جنوب استان فارس / آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق ۶ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۷ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۸ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید مقابله قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر / کشف ۶۶ تن مواد افیونی در عملیات‌های پلیس کرمان‌ روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی استاندار تهران: مراسم سوگواری ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان استان کرمان فضای آموزشی معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!