Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم اتکا مسئولان به توان داخلی، گفت: مسئولان در داخل نباید منتظر بمانند که چه زمانی تحریم‌ها برداشته می‌شود و یا چه کسی رییس جمهور آمریکا خواهد شد، بلکه باید با برنامه‌ریزی بسوی توانمند شدن کشور حرکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، با تاکید بر لزوم میدان دادن به جوانان، اظهار داشت: در شروع کرونا با مشکل کمبود اقلام و وسایل بهداشتی به صورت جدی روبه‌رو بودیم اما پس از گذشت یک ماه به مرحله‌ای در استان رسیدیم که تولیدات خود را صادر می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از علل این موفقیت اعتماد به جوانان و باز بودن عرصه برای ورود آنها بود که نتیجه‌اش عملکرد خوب مجموعه‌های مختلف در مبارزه با کرونا شد.

معاون رییس جمهور در همدان: نیازمند تغییر نگرش جامعه به مسئله اشتغال هستیمچشم انداز اشتغال و توسعه استان ایلام با‌ تسهیلات اشتغال‌زایی، روشن استاعتبار 30 هزار میلیارد ریالی مرحله پنجم وام اشتغال روستایی/ فقط بانک توسعه تعاون موفق به اخذ اعتبار مرحله پنجم شد

امام جمعه همدان با بیان اینکه با فراهم کردن شرایط توسط دولت و رفع موانع و مشکلات بانکی، جهش در عرصه تولید رقم خورد، عنوان کرد: اگر این نوع نگاه و عمل را در عرصه شرکت‌های دانش بنیان هم داشته باشیم، دستیابی به موفقیت دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در فضای تحریمی بسیاری از وسایل توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است، گفت: البته گله مندی‌هایی در عرصه بازاریابی و نوع فروش محصولات وجود دارد که آن هم تسهیل‌گری دولت را طلب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوار هستیم همیشه مجموعه شما فعال و مشغول باشد، چرا که مشغول بودن شما به معنای پیشرفت کشور است و در فضای امروز پیشرفت علمی برای هر کشور زمینه ساز ایجاد قدرت است.

وی با تاکید بر لزوم اتکا مسئولان به توان داخلی، گفت: مسئولان در داخل نباید منتظر بمانند که چه زمانی تحریم‌ها برداشته می‌شود و یا چه کسی رییس جمهور آمریکا خواهد شد، بلکه باید با برنامه ریزی و اتکا به داخل، بسوی توانمند شدن کشور، حرکت کنند.

انتهای پیام/741/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به استان بوشهر ابلاغ شد اشتغال پایدار راه برون رفت مشکلات امام جمعه زابل: بنیاد مستضعفان به اشتغال‌زایی در سیستان ورود جدی داشته باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به استان بوشهر ابلاغ شد اشتغال پایدار راه برون رفت مشکلات امام جمعه زابل: بنیاد مستضعفان به اشتغال‌زایی در سیستان ورود جدی داشته باشد مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید معاون وزیر آموزش و پرورش: ۸۰۰ هزار نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی از ورود به دوره متوسطه محروم ماندند روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| درخواست ائتلاف فتح از برهم صالح برای تایید سریع حکم اعدام تروریست‌ها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی استاندار تهران: مراسم سوگواری ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی معاون علمی رییس جمهور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان