Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این زوج جوان که نخواستند نامی از آنها ذکر شود گفتند: زندگی بسیاری از مردم با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است.

این زوج جوان بیان کرد: این کار جزء وظیفه انسان دوستی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه است.

آنها گفتند: شرایط موجود را دیدیم، هم بخاطر کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت می کردیم و تجمع نمی کردیم و از طرفی هزینه ازدواج را باید به بهترین شکل صرف می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج جوان عنوان کردند: با مشورت دوستان و آشنایان تصمیم گرفتیم با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی غذا در رستوران پخت شود و در بین ایتام و خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شود.

زینب رمضانی رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدام شایسته و خداپسندانه این خانواده گفت: این اقدام شایسته و به مشابه آن باید الگو خانواده شود و ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها الگو شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع کرونا افزود: شروع زندگی مشترک با کار خیر و خداپسندانه برکت زندگی است و این حرکت ابتکاری نشان از اخلاص، معنویت و مطیع ولایت بودن این خانواده ها و زوج جوان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی که از ابتدای شیوع کرونا علاوه بر فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی خود با تمام توان در توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی فعالیت داشته، عنوان کرد: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در مرحله دوم کمک های مؤمنانه آمادگی جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را دارد.

وی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی آمادگی دارد در ایام عید قربان گوشت های قربانی خیرین عزیز را به دست نیازمندان واقعی برساند.

وی از طرح الفبای مهربانی ویژه عید غدیر نیز خبر داد و افزود: در این طرح با همکاری موسسه تحکیم خانواده استان ۱۰۰۰ بسته فرهنگی و بسته اسباب بازی به همراه غذای گرم بین خانواده های نیازمند و ایتام استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 4982674

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند کمک به نیازمندان پویش همدلی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن مجلس شورای اسلامی رسانه یاران خراسان جنوبی مرکز نیکوکاری زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود

ایسنا/ایلام امام جمعه شهرستان دهلران تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را مردود دانست و گفت: می‌طلبد ریش سفیدان و معتمدان که نقش تاثیرگذاری در بین عامه مردم دارند اهتمام ویژه‌ای در راستای برچیده شدن این رسم غلط داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحسن موسوی» در جلسه هم‌اندیشی با معتمدان و ریش سفیدان بخش دشت عباس، اظهار کرد: خوشبختانه رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی که بعضا باعث بروز خسارات جبران ناپذیری برای خانواده‌ها می‌شود به صورت محسوسی کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه نقش معتمدان و ریش سفیدان در کاهش تیراندازی‌ها تاثیرگذار بوده است، گفت: هر چند مهارت تیراندازی عملی مستحب است ولی جای تیراندازی در مجالس عزا و عروسی نیست و ساز وکارهای مربوط به خود را دارد.
امام جمعه شهرستان دهلران تصریح کرد: می‌طلبد ریش سفیدان و معتمدان که نقش تأثیرگذاری در بین عامه مردم دارند اهتمام ویژه‌ای در راستای برچیده شدن این رسم غلط داشته باشند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • بهره برداری از خانه‌ی شبانه روزی ایتام گلبانو در رشت
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی