Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار خبری مبنی بر استعفای احمد حکیمی‌پور از ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، او در گفتگویی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت دوره‌ای و هر سه ماه یکبار، تغییر می‌کند و از طرفی به دلیل اینکه از شورا خارج شدیم حزب بعدی که فکر کنم حزب جوانان است، کار را بر عهده می‌گیرد که در جلسه آخری که با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهیم داشت این تغییر و تحولات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

>>> بیشتر بخوانید؛

 یک استعفای دیگر در جبهه اصلاحات

دبیر کل حزب اراده ملت در رابطه با زمان برگزاری جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: شیوع کرونا باعث تاخیر در تشکیل جلسات شده است به احتمال زیاد جلسه به صورت آنلاین برگزار شود که در این جلسه، بنده از دوستان خداحافظی می کنم البته کار سیاسی تعطیل نمی‌شود و در یک جبهه هستیم اما تعاملات به صورت مستقل در می‌آید مگر اینکه اتفاقی پیش بیاید، ائتلافی کنیم و جبهه‌ای تشکیل دهیم البته طبق قانون جدید ائتلاف‌ها و جبهه‌ها زمان خاصی دارند.

حکیمی‌پور در رابطه با عمر حیات سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: دوستانی که در داخل شورا هستند باید در رابطه با عملکرد و حیات این شورا تصمیم بگیرند. خیلی وقت است که شورای هماهنگی را تضعیف و عملا جایگاه احزاب را متزلزل کردند در نتیجه خود اعضا باید برای برنامه‌های آن تصمیم بگیرند. ارزیابی ما این است که در جریان اصلاحات امور در جاهایی انجام می‌شود که شورا از آن مطلع نیست و عملا  از احزاب به عنوان یک ویترین حقوقی و سیاسی، بهره‌برداری می‌شود.

این چهره اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر اصلاح‌طلب بودن حزب اراده ملت خاطرنشان کرد: ما اصلاح‌طلب هستیم اما کنش سیاسی خود را به صورت مستقل دنبال می‌کنیم به این صورت که هر جا که منافع کشور، ایجاب کند ممکن است در اصلاحات باشیم اما به این صورت نیست که عملکرد خود را به مجموعه‌ای گره بزنیم و کنش حزبی تحت الشعاع، قرار بگیرد.

 حکیمی‌پور در پایان یادآور شد: در واقع تاکید ما بر این است که احزاب باید دوام و قوام پیدا کنند. در کارهای شورایی و جبهه‌ای عملا احزاب تصمیم نمی‌گیرند و مناسبات پشت پرده کار را در دست می‌گیرند که معمولا هم، پاسخگو نیستند.

27215

کد خبر 1414162

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصلاح طلبان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات احزاب سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حکیمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : جنایات رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیست در نسل‌کشی‌های صورت‌گرفته بالأخص در این روز‌های اخیر جنایاتی به بار آورده است که در تاریخ به‌مانند آن نداشتیم.

وی ضمن اشاره به تمرکز ویژه شعار امسال بر مشارکت مردم افزود: لازم است بار دیگر مردم با حضور پرشور اعلام انزجارشان را از جنایات این رژیم سفاک در راهپیمایی جهانی روز قدس اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه در از میدان انقلاب اسلامی مقابل مسجد معتضدی آغاز و به سمت مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سخنران ویژه مراسم اقای محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • زهرا شجاعی درگذشت + سوابق
  • زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای