Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: یکم تیرماه ماموران گشت کلانتری ۱۴۱ باغ فیض هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق شدند فردی به نام اسماعیل را حین سرقت یک دستگاه وانت نیسان دستگیر کنند. پرونده اولیه تشکیل و به همراه متهم برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انتقال اسماعیل به پایگاه دوم پلیس آگاهی و در بازرسی از اموالی که همراه وی بود، کارآگاهان یک قطعه کارت سوخت و یک برگ بیمه نامه متعلق به خودرو‌های نیسان و پراید را کشف کردند که در استعلام گرفته شده از سامانه مربوط مشخص شد هر دو دستگاه خودرو مسروقه بوده و تاکنون کشف نشده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، در بازجویی اولیه اعتراف کرد، خودرو‌های سرقتی را با همکاری شخصی به نام سیامک در اسلامشهر سرقت کرده‌ایم و هر دو بچه محل بوده و ساکن اسلامشهر هستیم. روز دستگیری برای سرقت یک دستگاه نیسان به تهران آمدم و مشغول بودم که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدم.

وی با اشاره به اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه سیامک در شهرستان اسلامشهر با هماهنگی‌های قضایی تیمی از کارآگاهان نهم تیر ماه به اسلامشهر اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی، در حالی که سیامک قصد فرار از طریق پشت بام مخفیگاهش را داشت، دستگیر شد و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار داشتند: خودروی پراید را پس از باز کردن لوازم و قطعات آن در شهرستان اسلامشهر رها کرده‌ایم و قطعات خودروی نیسان را باز و اوراق کرده‌ایم و قصد فروش آن‌ها را داشتیم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: با تلاش کارآگاهان شاکیان پرونده شناسایی شدند و با توجه به اینکه محل سرقت دو دستگاه خودروی سرقتی شهرستان اسلامشهر بوده، پرونده با قرار عدم صلاحیت برای ادامه رسیدگی به آن مرجع ارسال شد.

بیشتر بخوانید

خرید و فروش خودرو‌های تصادفی با اسناد جعلی/ دستگیری جاعل پرونده در غرب کشور

دستگیری سارق خودرو‌های محله تهرانسر حین زاغ زنی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو حوادث و انتظامی سرقت اموال پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت