Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@00:20:32 GMT

مقصد خود را حین سفر بی‌دردسر عوض کنید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۲۸۲۰

مقصد خود را حین سفر بی‌دردسر عوض کنید

قابلیت جدید اسنپ با عنوان «تغییر مقصد حین سفر» روی نسخه جدید اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته است. اسنپ، در ارائه خدمات همیشه پویا و منطبق با نیازهای کاربران حرکت کرده است و بازخوردها و نیازهای کاربران، در استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در پیشرفت و جامع‌تر شدن خدمات این سرویس تاثیر مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اسنپ، یکی از عواملی که تیم فنی این تاکسی اینترنتی را به اضافه کردن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن سوق می‌دهد، مطالعاتی است که روی داده‌های سفرهای اسنپ انجام می‌شود. طبق همین آمارها، روزانه نزدیک به ۱۵ درصد از سفرهای اسنپ با تغییر مقصد نهایی انجام می‌شود. این تقاضای گسترده نشان می‌دهد مسافران به دلایل متعدد حین سفر نیاز داشته‌اند تا مقصد نهایی خود را تغییر دهند. شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که پس از شروع سفر، متوجه شده‌اید که مقصد خود را از ابتدا روی نقشه اشتباه وارد کرده‌اید، یا حین سفر در نقطه دیگری از شهر کاری برای‌تان پیش آمده که باید خود را به مقصد دیگری می‌رسانده‌اید و یا حتی خواسته‌اید در لوکیشنی نزدیک‌تر از مقصد خود از خودرو پیاده شوید.

حالا در نسخه جدید اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ راهکاری ساده‌تر و سریع‌تر برای اعمال این تغییر طراحی شده است.  با قابلیت «تغییر مقصد حین سفر» دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی با پشتیبانی نیست. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه تغییر مقصد در اپلیکیشن، پس از محاسبه مجدد هزینه و تایید راننده، مسیر خود را تغییر دهید.

 روش‌های تغییر مقصد

از دو راه می‌توانید از گزینه تغییر مقصد حین سفر در اپلیکیشین استفاده کنید.

وقتی در خودروی اسنپ حین سفر هستید، اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه‌ای را که مشخصات سفر در آن ثبت شده بالا بکشید. کنار مقصد سفر گزینه‌ سبزرنگی می‌بینید: تغییر مقصد.

همچنین می‌توانید روی همان صفحه مشخصات سفر «گزینه‌های سفر»‌ را انتخاب کنید و در بین گزینه‌های سفر، گزینه تغییر مقصد را پیدا کنید.

با هر کدام از این روش‌ها، به صفحه‌ای فرستاده می‌شوید که همان مرحله انتخاب مقصد روی نقشه است.

در این صفحه به آدرس‌های منتخب خود هم دسترسی دارید و می‌توانید به جای مشخص کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از تایید مقصد جدید، هزینه سفر با توجه به موقعیت مکانی مقصد دوباره محاسبه می‌شود. منتظر بمانید تا قیمت جدید برای شما نمایش داده شود.

در صورتی که قیمت جدید را می‌پذیرید، گزینه تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی اعتبار دارد و اگر گزینه تایید را لمس نکنید، پس از مدتی کوتاه قیمت باید مجددا محاسبه شود.

حالا باید منتظر بمانید تا راننده تغییر مقصد شما را تایید کند. راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می‌کند و در صورت امکان تردد در آن مسیر درخواست تغییر مقصد شما را تایید یا رد می‌کند. پس از تایید یا عدم تایید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خود می‌بینید که  وضعیت ادامه سفر را به اطلاع شما می‌رساند.

توجه داشته باشید که پس از آغاز سفر می‌توانید مقصد خود را تغییر دهید و حتما باید آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده باشید. علاوه بر سفر اسنپ، این قابلیت برای اسنپ بایک هم در دسترس است، اما در حال حاضر فعلا فقط برای سفرهای داخل شهر و تک مقصد می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. در صورتی‌که برای فرد دیگری سفر اسنپی‌ گرفته‌اید، باز هم باید به روال سابق، با هماهنگی پشتیبانی در صورت نیاز مقصد مسافر خود را تغییر دهید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسنپ تغییر مقصد خود را تغییر تغییر مقصد مقصد خود حین سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی