Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:07:10 GMT

اسلام انحرافی نتیجه بی‌توجهی به غدیر است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۱۲۵

اسلام انحرافی نتیجه بی‌توجهی به غدیر است

حجت‌الاسلام خاکی غدیر را نقطع عطفی در تاریخ بشریت دانست و گفت: نتیجه بی‌توجهی به غدیر ایجاد اسلام انحرافی و دوری از منویات و دستورات و تعالیم قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد خاکی» امروز (شنبه 5 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان، با بیان اینکه واقعه غدیر آن‌طور که باید شناخته و معرفی نشده است اظهار کرد: ما از کودکی زمزمه یاعلی ورد زبانمان است اما روز غدیر را که در تاریخ بشریت بسیار مهم است آن طور که باید معرفی نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان، غدیر را نمایان‌کننده و مسیر ریل‌گذاری سعادت تا قیامت دانست و افزود: واقعه عاشورا امری بسیار مهم است اما وقوع عاشورا به خاطر عدم توجه به غدیر بود و بی‌توجهی به غدیر موجب به وجود آمدن آن قتلگاه شد.

 

وی با اشاره به اینکه ماه ذی‌الحجه مملو از مناسبت‌هایی است که هر کدام از نظر شرافت برای شیعیان کفایت می‌کند اذعان داشت: در هر کدام از این مراسم‌ها و مناسبت‌ها باید تمام کشور غرق در شادی و شعف می‌شد ولی ما از آنها ساده می‌گذریم.

 

حجت‌الاسلام خاکی تصریح کرد: غدیر یک نقطه عطف برای بشریت است چون آخرین فرستاده خدا در حجه‌الوداع با عموم انسان‌ها اتمام حجت کردند و در این باره اعلام داشتند که حاضران به غایبان و پدران به فرزندان خود ولایت علی (ع) را برسانند.

 

وی با بیان اینکه غدیرخم یک واقعه است که باید تا قیامت مرور شود اضافه کرد: دشمنان سعی بسیاری کردند تا قضیه غدیر محو و به فراموشی سپرده شود اما اراده خداوند بر جهانی شدن غدیر بود و اهل بیت (ع) نیز سعی کردند غدیر را در قالب‌های مختلف زنده و شعله آن را روشن نگه‌دارند.

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه ما در قضیه غدیرخم کوتاهی کردیم ادامه داد: اگر خطبه غدیر مطالعه شود آنقدر به انتخاب‌مان که همان راه شیعه است دلگرم و مصصم می‌شویم که بارها خدا را از انتخاب این مذهب نورانی شکر می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان با خواندن خطبه غدیر مروج مذهب تشیع خواهند بود ابراز کرد: با قرائت خطبه غدیر می‌بینیم که نسبت به اعتقادات و باورهایمان محکم‌تر خواهیم شد و این چیزی است که نبی مکرم اسلام (ص) بر آن تاکید داشتند و خواستار آن بودند که به نسل‌های آینده برسانیم.

 

حجت‌الاسلام خاکی عنوان کرد: در این خطبه نورانی ماموریت امام زمان (عج) در سه فراز به صورت مفصل ذکر شده و امروز که عصر امام زمان (عج) است باید بیش از همیشه به این خطبه توجه داشته باشیم و خود را برای تحقق چیزی که نبی مکرم اسلام (ص) در حجه‌الوداع بیان کردند، آماده شویم.

 

وی نتیجه بی‌توجهی به غدیر را اسلام انحرافی و دوری از منویات و دستورات و تعالیم قرآنی دانست و خاطر نشان کرد: نتیجه فاصله گرفتن از غدیر و ولایت و اهل بیت (ع) ایجاد داعش بود؛ اگر اهل بیت (ع) را از قرآن جدا کنید دینمان ناکامل و ناقص است و نمی‌توانیم انسان کامل تربیت کنیم.

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه ولایت و قرآن به تنهایی نمی‌توانند انسان را به سرمنزل مقصود برسانند بلکه باید در کنار هم باشند ‎یاد آور شد: جدایی قرآن و اهل بیت (ع) غیرممکن است و دین ناقص نمی‌تواند انسان را به کمال برساند.

 

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ناصر سلگی تقدیر و حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان منصوب شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: واقعه غدیر تودیع و معارفه بی توجهی به غدیر عقیدتی سیاسی حجت الاسلام اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: این شجره طیبه از بدو انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها  در کنار مردم بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه به پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی گفت: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فروپاشید.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی  به ماجرا جویی‌ های رژیم صهیونیستی، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم