Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:56:59 GMT

بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد تِراِشتگن

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۲۶۴

بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد تِراِشتگن

دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها در آستانه تمدید قرارداد خود با باشگاه بارسلونا قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد مارک‌آندره‌ تِراِشتگن در آستانه امضای قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا قرار دارد. طبق این گزارش، مدیران باشگاه بارسلونا اطمینان دارند که دروازه‌بان آلمانی‌شان پای قرارداد جدید را امضا و خود را تا سال 2025 به آبی‌واناری‌ها متعهد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نتیجه نرسیدن مذاکرات مدیران باشگاه بارسلونا و مارک‌آندره تِراِشتگن 28 ساله برای تمدید قرارداد شایعات زیادی درباره آینده این دروازه‌بان آلمانی برسر زبان‌ها انداخته است از جمله علاقه باشگاه چلسی به جذب تِراِشتگن که قرارداد کنونی‌اش تنها دو سال دیگر با بارسا اعتبار دارد.

آلوز: نیمار می‌تواند به مسی و بارسلونا کمک کند

این دروازه‌بان آلمانی که در سال 2014 از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به بارسلونا پیوست، بند فسخ 180 میلیون یورویی در قراردادش دارد. او تاکنون با بارسلونا چهار قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی بارسلونا بیشتر بخوانید... مأموریت غیرممکن چلسی برای جذب تِراِشتگن از بارسلونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مأموریت غیرممکن چلسی برای جذب تِراِشتگن از بارسلونا واژه های کاربردی مرتبط چلسی بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۲ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۳ تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس ۴ پیام سعادتمند به هواداران استقلال ۵ گزارش AFC از کسب زودترین قهرمانی لیگ برتر توسط پرسپولیس ۶ رسول‌پناه: پاداش قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پرداخت می‌شود/ بشار را حتماً نگه می‌داریم ۷ حمله عصبی امیر قلعه‌نویی را روانه بیمارستان کرد ۸ چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ مهمترین اخبار ورزشی روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ دبیر: پول لیگ به فدراسیون تزریق نمی‌شود/ نگران آینده کشتی هستم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| درخواست ائتلاف فتح از برهم صالح برای تایید سریع حکم اعدام تروریست‌ها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید توضیح حسینعلی امیری درباره گزارش سالیانه روحانی به مجلس روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی بارسلونا چلسی بارسلونا دروازه بان آلمانی قهرمانی پرسپولیس باشگاه بارسلونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است