Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:52:43 GMT

تقدیر رییس فدراسیون جهانی اسکواش از ایران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۴۳۹

تقدیر رییس فدراسیون جهانی اسکواش از ایران

رییس فدراسیون جهانی اسکواش از مسیر صحیح توسعه این رشته در ایران تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فانتاین رییس فرانسوی فدراسیون جهانی اسکواش در پیامی اقدامات فدراسیون اسکواش ایران را قابل تقدیر و در شرایط حاضر ناباورانه خواند. وی در پیام خود خطاب به رییس فدراسیون کشورمان عنوان کرد: در این روزهای عجیب، دریافت اخبار مثبت از ایران قابل پیش بینی نبود و این نشان دهنده رشد و توسعه ای پیوسته در اسکواش کشورتان است و تاییدی بر استراتژی و برنامه ریزی صحیح فدراسیون اسکواش ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن پتانسیل بالای شما در آن قسمت از جهان، مشوق ما در فدراسیون جهانی است.
فدراسیون جهانی در ادامه افتتاح مجموعه استاندارد اسکواش در بیرجند را با نام خلیج فارس تبریک گفت و افزود: فدراسیون جهانی از شما و فعالیت هایتانحمایتی همه جانبه  می کند و منتظر دیدارتان در اجلاس جهانی پیش رو در موناکو هستیم.
در همین ارتباط مسعود سلیمانی رییس فدراسیون کشورمان در پاسخ به این ابراز لطف به مجموعه اسکواش ایران توسط رییس فدراسیون جهانی در پیامی ضمن تشکر از اینکه اقدامات کشورهای عضو را رصد می کنند از وی دعوت کرد تا به عنوان میهمان پس از عادی شدن شرایط بیماری به ایران سفر نماید و با مسولان عالیرتبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دیدار نموده که این ملاقات در اعتلا و رشد جهشی اسکواش در ایران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آیین بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از ۲ هنرمند خوزستانی محمدحسین معماریان و محمدرضا مشاکیان در حوزه میراث فرهنگی تقدیر شد.

از جمله تقدیرشدگان محمدحسین معماریان از استان خوزستان است. وی ۶۵ سال سابقه کاری دارد و در پیشینه کاری خود تعمیر و مرمت پل‌بند شادروان، پل سنگ، ساباط‌های شوشتر، بقعه امامزاده عبدالله، خانه مستوفی، بازسازی گنبد مقام صاحب‌الزمان شوشتر و مساجد جامع سطح استان را جای داده است.

همچنین محمدرضا مشاکیان استادکار برجسته خوزستانی مورد تقدیر قرار گرفت. فعالیت در سازه‌های آبی شوشتر و راه‌اندازی آسیاب‌های آبی ثبت جهانی شده شوشتر از جمله کار‌های او در طول ۳۰ سال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!