Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از پرداخت کمک هزینه 5 میلیون تومانی برای کاشت حلزون و توانمندسازی کودکان ناشنوا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، محمد نفریه افزود: 7 هزارو 999 نفر از کودکان ناشنوا تحت عمل جراحی ناشی از کاشت حلزون قرار گرفته‌اند که 2 هزارو 500 نفر مربوط به سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیش از 80 درصد از موالید در ماه اول تولد غربالگری شنوایی می‌شوند و هرچه زودتر اختلالات شنوایی شناسایی و مداخله بهنگام شود، مهارت‌های فردی و رشد ذهنی وی بهتر انجام می‌شود.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی افزود: یکی دیگر از کار‌ها برای کودکان ناشنوا و کم شنوا، کاشت حلزون است و سازمان از سال گذشته کمک هزینه تهیه وسایل جانبی دستگاه کاشت حلزون را پرداخت می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت هزینه کودکان ناشنوا کاشت حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف صد هزار حلزون در شهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره محیط زیست شهرضا گفت: متخلفی که در زمینه نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون در شهرستان شهرضا فعالیت می‌کرد، با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.


رمضان قبادپورافزود: با استناد به بند ج ماده ۱۰ و ۷ قانون شکار و صید مواد یک و ۸ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی و صد هزار حلزون نیز کشف شد.


حلزون نوعی نرم تن در رده شکم پایان و از خانواده بی مهرگان است.

دیگر خبرها

  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک