Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@23:31:21 GMT

روش جدید سرقت اتومبیل در تورنتو بدون دسترسی به کلید اتومبیل!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۵۵۸

روش جدید سرقت اتومبیل در تورنتو بدون دسترسی به کلید اتومبیل!

‍‍‍‍‍‍

بر اساس فیلمی که از یک دوربین مدار بسته  در کانادا بدست آمده است سارقین توسط یک دستگاه ناشناس ، بین کلید و خودرو ارتباط سیگنالی ایجاد می کنند و درب اتومبیل را باز کرده و آن را روشن می کنند.

به افرادی که دارای اتومبیل هایی هستند که به سیستم فاب مجهز می باشد توصیه می شود که کلید اتومبیل را نزدیک درب ورودی نگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات هوش مصنوعی متا در حال دسترسی به کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان است

ایتنا - واتس‌اپ ظاهراً قابلیت جستجوی خود را با هوش مصنوعی متا افزایش می‌دهد و در ابتدا برای کاربران انگلیسی‌زبان در سراسر جهان عرضه می‌شود.
علیرغم ارتقاء هوش مصنوعی، کاربران همچنان می‌توانند به طور سنتی در واتس‌اپ جستجو کنند و از تداوم و سهولت استفاده برای یافتن پیام‌ها، گروه‌ها و مخاطبین اطمینان حاصل کنند. متا همچنین قابلیت هوش مصنوعی متا را بعد از واتس‌اپ، به کاربران اینستاگرام و مسنجر در برخی مناطق گسترش می‌دهد. به نظر می‌رسد متا در حال آزمایش هوش مصنوعی‌اش است. 

هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اپلیکیشن برای کاربران انگلیسی‌زبان، پس از اینکه ابتدا آن را به مناطق خاصی محدود کرد، نشان داده می‌شود. این بدان معناست که واتس‌اپ با قدرت هوش مصنوعی به جستجو کمک می‌کند.

این گزارش می‌گوید اگرچه نوار جستجوی واتس‌اپ در حال ارتقای هوش مصنوعی است، اما همچنان می‌توانید آنچه را که به آن نیاز دارید به روش قدیمی پیدا کنید. پیدا کردن پیام‌ها، گروه‌ها و مخاطبین ظاهراً مانند قبل کار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد واتس‌اپ در حال آزمایش راه‌های مختلفی برای دسترسی افراد به هوش مصنوعی متا است. البته فعلا مشخص نیست که واتس‌اپ به ارائه هوش مصنوعی متا از طریق نوار جستجو و نماد برنامه در نسخه‌های بعدی ادامه دهد یا خیر. احتمالاً، این به متا کمک می‌کند تا بفهمد کاربران کدام روش را بیشتر دوست دارند و چگونه می‌توانند استفاده از هوش مصنوعی متا را راحت‌تر کنند.

 

به نظر می‌رسد این ویژگی برای کاربران iOS و اندروید فعال است.  هوش مصنوعی متا همچنین به طور مستقل کار می‌کند و چت‌های گذشته شما را به خاطر نمی‌آورد.

متا در این قابلیت، حریم خصوصی را در اولویت قرار می‌دهد. این شرکت فقط در صورتی اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند که بخواهید با هوش مصنوعی چت کنید، و حتی پیشنهاداتی که مشاهده می‌کنید تصادفی هستند. ظاهرا متا برای جمع‌آوری اطلاعات فعالیت واتس‌اپ شما را ردیابی نمی‌کند.

متا علاوه بر واتس‌اپ، هوش مصنوعی‌ را با کاربران اینستاگرام و مسنجر در هند و مناطق خاصی از آفریقا آزمایش می‌کند. به گفته یکی از نمایندگان متا، این غول رسانه‌های اجتماعی در حال آزمایش تجربیات مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی در ظرفیت محدود است. همه این‌ها نشان می‌دهد که متا در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از پایگاه کاربری عظیم خود در برنامه‌های مختلف است تا پیشنهادات هوش مصنوعی خود را در آینده بهتر کند. حتی ممکن است به زودی شاهد نمایش برخی از ویژگی‌های ویرایش تصویر هوش مصنوعی اینستاگرام در واتس‌اپ باشیم.

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در حال دسترسی به کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان است
  • نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم)
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن