Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در اراک با اشاره به تفاوت‌های هفته دولت سال ۹۹ با سال‌های گذشته، اظهار کرد: هفته دولت امسال در واقع آخرین هفته دولت در دوره فعالیت دولت دوازدهم است و برنامه‌ریزی‌ها باید منطبق با این نگاه انجام شود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا در برگزاری مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و شرایط خاص موجود و هم‌زمانی هفته دولت با دهه اول ماه محرم، تحریم‌ها نیز موجب بروز مشکلات مالی برای دولت و مردم شده است، بنابراین برگزاری برنامه‌های این هفته باید با رویکرد صرفه‌جویانه همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: کمیته‌های مربوطه باید محدویت‌های یاد شده را در برگزاری برنامه‌های هفته دولت مدنظر قرار بدهند و این برنامه‌ها باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

به گفته اکرمی، مسئولیت کل پروژه‌های عمرانی استان با هماهنگی با معاونت عمرانی استانداری خواهد بود و نیازی نیست که مدیران از طریق وزارتخانه متبوع خود، فرماندار در شهرستان یا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی راسا در قبال این پروژه‌ها اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اطلاعات مربوطه به مسائل اقتصادی و توسعه منابع نیز با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر تعریف شاخص‌های خاصی مانند شاخص توسعه، عنوان کرد: مسئولیت احصا و تدوین این شاخص‌ها را با سازمان برنامه و بودجه استان است.

اکرمی گفت: چگونگی برگزاری جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، با توجه به محدودیت‌ها، از ظرفیت فضای مجازی باید برای تهیه ویدئو با محوریت شاخص‌ها، طراحی اینفوگرافی و… استفاده شود و تبلیغات فضای مجازی و محیطی با رعایت اصول و محدودیت‌ها نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها جلسات ستاد شهرستانی خود را در خصوص برنامه‌های هفته دولت به دبیرخانه اعلام و هرکدام از کمیته‌ها نیز برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی را در هفته دولت برای تصویب در ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام کنند.

اکرمی افزود: هیچ فردی در ستاد و هفته دولت مستقل عمل نکند تا از برخوردهای سلیقه‌ای پیشگیری شود.

کد خبر 4982670

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی هفته دولت ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مجلس شورای اسلامی مسکن برنامه ریزی محدودیت ها برنامه ها هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان یزد گفت: جشنواره قلب شهر 
با هدف حمایت و تشویق ستاد‌های برتر برگزاری نمازجمعه استان یزد، آموزش و ایده گرفتن ستاد‌ها از یکدیگر و رشد و تعالی نماز جمعه در ۱۱ محور برگزار شد. 
حجت الاسلام نجم الهدی، دعوت و میزبانی از کودکان و نوجوانان، برپایی میز خدمت و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری را ازمحور‌های ارزیابی ستاد‌های نمازجمعه در این جشنواره برشمرد. 
آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (ص) در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند نمازجمعه بر جذب حداکثری و درک و فهم دقیق از جامعه تاکید کرد.
آیت الله سعیدی، با ذکر مثال از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم سعی میکرد همه را در صحنه نگه دارد، حتی افرادی که پوشش مناسبی نداشتند به آنها نگاه مناسبی داشت. 
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دراین مراسم، با تاکید بر جذب جوانان و گسترش برنامه‌های فرهنگی گفت:جوانگرایی، امید آفرینی و استفاده از ظرفیت جوانان در جهاد تبیین باید محور فعالیت ستاد‌های نمازجمعه باشد.
آیت الله ناصری، براهمیت و نقش جایگاه مقدس نمازجمعه در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.
در این مراسم ازستاد نمازجمعه میبد در اجرای ویژه برنامه‌های معرفی کتاب و محصولات فرهنگی، ستادنمازجمعه اردکان در تبلیغ و تولیدات هنری و رسانه‌ای، ستاد نمازجمعه مهریز در دعوت از اقشار مختلف برای حضور در نمازجمعه، ستاد نمازجمعه ده بالا در استقبال، راهنمایی و پذیرایی از نمازگزاران، ستاد نمازجمعه یزد در برپایی میز‌های خدمت رسانی و پاسخگویی، ستاد نمازجمعه تفت در میزبانی از کودکان، ستاد نمازجمعه بخش بهمن ابرکوه در برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان، ستاد نمازجمعه مهریز در هویت بخشی و سازماندهی خادمان افتخاری، ستاد نمازجمعه بافق در فضاسازی و ارائه‌های محیطی، ستاد نمازجمعه تفت در چینش مناسب وهنرمندانه برنامه‌های تریبون نمازجمعه و ستاد نمازجمعه اشکذر در تحقق جهاد تبیین تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز