Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:30:01 GMT

طرح هر دانش آموز یک مهارت را در قزوین عملیاتی می کنیم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۸۰۱

طرح هر دانش آموز یک مهارت را در قزوین عملیاتی می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین عصر شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حبیبی معاون سیاسی امنیتی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران نهادهای فرهنگی و عضو در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنعلی اصغری در این نشست گفت: علیرغم کارهای خوب انجام شده اما به دلیل وسعت کارها هنوز اقدامات زیادی مانده که با کمک همه دستگاه‌ها و خیرین باید آن را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: در میانگین شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش در رده بیستم قرار داریم و باید با برنامه‌های تدوین شده بتوانیم در چشم انداز افق ۱۴۰۳ در جایگاه سوم قرار گیریم و این کار نیازمند تلاش شبانه روزی و بهر ه گیری از همه ظرفیت‌ها است.

اصغری تصریح کرد: این برنامه متعلق به آموزش و پرورش نیست بلکه در چشم انداز پیش بینی شده باید همه مدارس استان برنامه داشته باشند تا بتوانیم به هدف برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: هدف گذاری مدون، توجه به محتوای آموزشی، روش‌ها و فرآیندها در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و امیدواریم همه مدیران عزم خود را برای رسیدن به چشم انداز جزم کنند.

وی اضافه کرد: در تولید محتوای امور پرورشی توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم که این موفقیت با تلاش مضاعف به دست آمده است.

طرح حامیان کودکان بازمانده از تحصیل اجرا می‌شود

اصغری در ادامه گفت: یکی از طرح‌های مهمی که در دست اجرا داریم طرح حامیان کودکان بازمانده از تحصیل است که با کمک خیرین آن را اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با تشکیل شورای آموزش و پرورش روستایی تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی بازماندگان از تحصیل برای سوادآموزی این گروه برنامه ریزی کنیم.

اصغری در مور آموزش‌های مهارتی هم اظهار داشت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با بهره گیری از ظرفیت سازمان‌ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی و ارتباط بیشتر با دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: باید از ظرفیت فنی و حرفه‌ای استان بخوبی استفاده کنیم تا هر دانش آموز یک مهارت را فرا بگیرد.
 

کد خبر 4982798

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش قزوین شورای آموزش و پرورش ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مجلس شورای اسلامی مسکن آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صادق ستارى فرد به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى، با حضور در مجتمع شهید رجایى ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزى شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح براى دانش آموزان دوره هاى چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزى و براى دانش آموزان دوره ششم ابتدایى به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمى در ارومیه تا پایان سال تحصیلى جارى در طرح شرکت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد