Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:27:52 GMT

وخامت حال امیر کویت؛ محافظ «شیخ صباح» احضار شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۴۱۴۵

وخامت حال امیر کویت؛ محافظ «شیخ صباح» احضار شد

شیخ «صباح احمد الصباح»، امیر کویت، که هفته گذشته در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، برای تکمیل درمان خود به آمریکا سفر کرده است.

نشریه کویتی «القبس» فاش کرده که یکی از محافظان همراه امیر کویت در این سفر، برای بازجویی درباره انتشار یک ویدئو در رسانه‌های اجتماعی، به این کشور بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش «القبس»، این محافظ پیش از ترک کویت، از کاروان حامل «شیخ احمد الصباح»، ویدئویی را ضبط و در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

یک منبع امنیتی می‎گوید که دستور بازگرداندن این محافظ، از سوی «انیس الصالح»، وزیر کشور کویت، صادر شده است.

شنبه هفته گذشته امیر کویت برای انجام برخی معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید:
امیر کویت راهی بیمارستان شد
امیر کویت زیر تیغ جراحان
«علی جراح الصباح»، وزیر امور دیوان پادشاهی کویت، بدون ارائه جزئیات اعلام کرد که «صباح احمد الصباح»، امیر ۹۱ ساله این کشور، برای انجام معاینات پزشکی، در بیمارستان بستری شده است.

«علی جراح الصباح» روز یکشنبه گذشته نیز اعلام کرد که امیر کویت تحت یک عمل جراحی قرار گرفته و این عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.

این در حالی است که ماه آگوست سال ۲۰۱۹ مقام‎های کویت اعلام کردند که امیر این کشور از بیماری رنج می‌برد و باید در بیمارستان بستری شود.

«شیخ صباح احمد الصباح» از سال ۲۰۰۶ امیر کویت است و در پی انتشار خبر‌هایی مبنی بر بیماری وی، گمانه زنی‌هایی درباره جانشین احتمالی وی مطرح شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امیر کویت پارسی خبر عمل جراحی امیر کویت وزیر کشور کویت بیمارستان بستری احمد الصباح امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه آلمانی «بیلد» به نقل از منابع گزارش داد که احضار «سرگئی نچائف» سفیر روسیه در برلین در رابطه با بازداشت دو فرد روس مظنون به جاسوسی برای روسیه بوده است.

پیش از این، دفتر دادستانی آلمان اعلام کرد دو شهروند آلمانی-روسی به نام‌های «دیتر اس.» و «الکساندر جی.» به اتهام جاسوسی از پایگاه‌های آمریکایی به دستور روسیه و برنامه‌ریزی برای حمله به مسیرهای حمل و نقل نظامی در شهر بایرویت در بایرن بازداشت شده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896776

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)