Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آستانه پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه افزود: نماز جمعه نقش بصیرت افزایی دارد و پایگاهی است که دربرابر همه دسیسه‌های دشمن موثر است.

او همچنین ایجاد وحدت وانسجام بخشی بین آحاد مختلف مردم و آگاه سازی را از اهداف این پایگاه سیاسی و معنوی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز هرچه قدر جوانان پر رنگ‌تر و پر شورتر در نماز جمعه حضور یابند همان میزان در مقابل هجمه‌های دشمن و تهاجم فرهنگی قوی خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: یکی از پایگاه‌های مهم برای حفظ انقلاب نماز جمعه است واگرچه به دلیل شیوع کرونا این روز‌ها نماز جمعه تعطیل شده اند، اما کارکرد ائمه‌ی جمعه در ابعاد مختلف ادامه دارد.

او درخصوص برنامه‌های ماه محرم الحرام هم گفت: مراسم  عزاداری ایام محرم معقوله‌ی زنده ماندن است و به هیچ وجه تعطیل  نیست و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین درخصوص محوطه مصلی زنجان گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری مقرر شده است این محوطه برای استفاده مردم به پارک تبدیل شود.     انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه وحدت مسلمانان کرونا ویروس محرم الحرام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم دعا و استغاثه به درگاه حق تعالی با هدف تحقق نصرت الهی برای پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

این مراسم دعا و استغاثه به درگاه الهی بامدادامروز  یکشنبه ۲۶ فروردین همزمان با آغاز عملیات پهپاد و موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با رمز《یا رسول الله(ص》 با حضور زائران و مجاوران رضوی در حرم امام رئوف برگزار شد.

سید رضا نریمانی از مداحان مشهور کشورمان ساعت یک و ۲۰  دقیقه بامداد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به مناجات خوانی پرداخت و ندای الغوث الغوث زائران و مجاوران این بارگاه نورانی برای نصرت الهی نازل و رزمندگان اسلام در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی در این آستان ملکوتی طنین انداز شد.

حجت الاسلام هوشنگی سرپرست اداره اطلاع رسانی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم دعا و استغاثه به درگاه الهی  نیمه شب امشب نیز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟