Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی مجتهدزاده، وکیل سعید حجاریان در توئیتی با هشتگ حجاریان خطاب به علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم نوشت: «جهت آگاهی آنچه که مورد تایید بنده قرار گرفت چند آگهی ثبتی در سامانه روزنامه رسمی و دو عدد فاکتور بود و نه اکاذیب حضرتعالی، شما که دستتان می‌رسد اسناد بانکی و مالیاتی و حسابداری شرکت را منتشر کنید تا دروغگو رسوا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهامت داشته باشید عذرخواهی و طلب حلالیت کنید.»

وکیل حجاریان این توییت را در جواب توییتی از علی خضریان نوشته است. خضریان در توییترش نوشته بود: «جناب سعید حجاریان! فرزند و شریک شما در شرکت راشا تندیس پارسیان پس از انتشار اسناد واردات  گندم در حالی از بنده به دلیل اطلاع‌رسانی و شفافیت موضوع در افکار عمومی شکایت کرده‌اند که وکیل ایشان اسناد منتشر شده را تمام و کمال تایید کرده است.البته این حق ایشان و شماست و مورد استقبال اینجانب که از زمان فعالیت‌های دانشجویی در راه تحقق عدالت با شکایت‌های متعددی مواجه شده‌ام؛ اما این رفتار با ادعای شفافیت، آزادی و پاسخگویی مدنی در تضاد و تعارض است.به قول بایزید بسطامی یا چنان نمای که هستی یا چنان باش که می‌نمایی!»

 لازم به ذکر است علی خضریان پیش از این خانواده حجاریان را به سوء استفاده و و رانت در واردات گندم متهم کرده بود.

برای آشنایی بیشتر با ماجرای اتهام واردات گندم به خانواده حجاریان و شکایت سعید حجاریان لینک‌های زیر را بخوانید:

حمله اصولگرایان به حجاریان | از هشتگ «سلطان گندم» تا «یهودی خواندن خاندان حجاریان» اتهام وارداتی | واکنش فرزند حجاریان به ادعای عضو جبهه پایداری شکایت حجاریان از نماینده عضو جبهه پایداری | ماجرای شرکت مورد ادعای خضریان چیست؟ واکنش ربیعی به ادعای نقش سعید حجاریان در واردات گندم کد خبر 534244 برچسب‌ها سعید حجاریان اصلاح‌ طلبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سعید حجاریان اصلاح طلبان سعید حجاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بلوریجات چینی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار قلم بلوریجات قاچاق به ارزش بیش از ۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف محموله بلوریجات قاچاق خبر داد و گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری بلوریجات خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل شده و در انباری در شورآباد تخلیه و دپو و سپس به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: عداد ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات اعم از جا ادویه ای ، پیاله ،بطری شیر و پارچ محصول کشور چین بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند،از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • کشف بلوریجات چینی قاچاق در جنوب تهران
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم