Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:36:20 GMT

کریس رونالدو و رئال به یک اندازه برای هم مهم بودند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۵۲۷۱

کریس رونالدو و رئال به یک اندازه برای هم مهم بودند

لوئیس فیگو، ستاره سابق کهکشانی‌ها معتقد است که جدایی کریستیانو رونالدو باعث بهتر شدن عملکرد کریم بنزما شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2018 بود که یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی طی سالهای گذشته رخ داد و کریستیانو رونالدو بعد از 9 فصل از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. بعد از این اتفاق رئال مادرید تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه به عنوان جانشین رونالدو انجام داد اما در این امر ناموفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در فصل جاری کریم بنزما موفق شد تا حدود زیادی جای خالی رونالدو را پر کند و عملکرد فوق العاده ای در خط حمله تیم زین الدین زیدان ارائه دهد.

 

ستاره سابق رئال مادرید یعنی لوئیس فیگو حالا درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

 

درخشش بنزما در فصل جاری
بنزما بازیکن بسیار بزرگی است و این موضوع را در فصل جاری به خوبی نشان داد. او پس از جدایی کریستیانو رونالدو گام مهمی برداشته چرا که بیشتر احساس اهمیت می کند. او ترکیبی از یک بازیکن شماره 9 و 10 است.

 

جدایی رونالدو از رئال مادرید
من فکر می‌کنم که رابطه بین این دو متقابل بوده و کریستیانو برای رئال مادرید و رئال برای کریستیانو مهم بوده اند.

 

 

 

 

شایعات جذب کیلیان امباپه توسط رئال
او یکی از بهترین های جهان است و استعداد زیادی دارد. امباپه فضای زیادی برای پیشرفت دارد اما مطمئناً او در حال حاضر در یک تیم با قدرت مالی بسیار قوی قرار دارد. من نمی دانم که آیا او می تواند در آینده پیراهن سفید رئال را بپوشد یا خیر.

 

وضعیت بد گرت بیل
با وجود تنش زیادی که بین گرت بیل و هواداران وجود داشته اما من هنوز هم فکر می کنم که او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. من خیلی او را دوست دارم.

 

 

لوئیس فیگو یوونتوس گرت بیل کریستیانو رونالدو کیلیان امباپه کریم بنزما رئال مادرید پاری سن ژرمن پیشکسوت پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس فیگو یوونتوس گرت بیل کریستیانو رونالدو کیلیان امباپه کریم بنزما رئال مادرید پاری سن ژرمن پیشکسوت پرتغال کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رونالدو در زمین فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید الهام بخش بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر هم شد و همین موضوع باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین افراد در میان رشته‌های دیگر هم تبدیل شود.

یوسین بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از طرفداران پروپا قرص این باشگاه انگلیسی است و همیشه تمامی دیدارهای شیاطین سرخ را در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها دنبال می‌کند.

این قهرمان سابق رقابت‌های المپیک در رشته دو و میدانی که به سریع‌ترین مرد دنیا معروف است شب گذشته در مراسم اهدای جوایز لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است حضور داشت و و حمایتش از کریستیانو رونالدو را در این مراسم اعلام کرد.

بولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من قطعا یکی از هواداران رونالدو هستم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. مسی؟ مسی بازیکن بسیار بزرگی است و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. باید بگویم که بلینگام هم نشان داده است که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد.»

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم