Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال، امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

مس رفسنجان در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم مدعی خوشه طلایی ساوه را با نتیجه ۱_۱ متوقف کند و با ۶۱ امتیاز همچنان در صدر جدول بماند.

شاگردان ربیعی در دقیقه ۲۱ روی اشتباه بازیکن حریف پیش افتادند، اما رضا معقولی گل تساوی خوشه طلایی را به ثمر رساند تا تیمش در این دیدار خانگی بازنده نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان نیز با تک گل میثم تهیدست سپیدرود رشت را شکست داد و با ۵۷ امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

آلومینیوم اراک با گل‌های میثم مجیدی و نیما درودی رایکا بابل را با نتیجه ۱_۲ از پیش رو برداشت و هوادار تهران با نتیجه ۲_۳ قشقایی شیراز را شکست داد.

فجر سپاسی شیراز هم در روزی که چند بازیکن و عضو کادرفنی خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت و به نظر می‌رسید سازمان لیگ دیدارش برابر نود ارومیه را لغو کند، با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات برابر نود ارومیه به میدان رفت و با یک گل بازی را واگذار کرد.

نتایج بازی‌های هفته سی و یکم لیگ آزادگان:

مس کرمان ۱ - ۰ سپیدرود رشت آرمان گهر ۲ - ۰ استقلال خوزستان فجر سپاسی ۰ - ۱ نود ارومیه رایکا بابل ۱ - ۲ آلومینیوم اراک هوادار ۳ - ۲ قشقایی شیراز گل ریحان البرز ۱ - ۱ بادران تهران خوشه طلایی ساوه ۳ - ۱ مس رفسنجان ملوان ۷ - ۰ شهرداری تبریز داماش گیلان ۲ - ۱ نیروی زمینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان باشگاه سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • صدر جدول طلایی شد
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران