Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود مهابادی، شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل نود ارومیه افزود: با توجه به اینکه شامگاه جمعه (سوم امرداد ماه ۹۹) به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که بیش از ۱۳ بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند و اسناد آن را هم ارسال کردیم، متاسفانه فدراسیون اعلام کرد که شما برای این بازی از بازیکنان کرونایی خود نمی‌توانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یک تضاد آشکار در لیگ دسته یک با لیگ برتر وجود دارد زیرا در لیگ برتر تیم‌هایی با داشتن ۶ و یا هفت بازیکن، بازی خود را لغو کردند به دلیل اینکه در فدراسیون فوتبال نفوذ دارند.

مهابادی ادامه داد: با این حق کشی‌ها که انجام گرفت، ناگزیر شدیم از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم ضمن اینکه ما در این بازی فقط سه بازیکن ذخیره داشتیم، نمی‌دانم چرا اینقدر به تیم فجر ظلم می شود؟.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران بیان داشت: با این همه حق‌کشی، بازیکنان جوان ما برابر نود ارومیه خوب بازی کردند و فرصت‌های زیادی هم از دست دادیم حتی می‌توانسیتم برنده این بازی باشیم که اینگونه نشد.

وی گفت: تیم نود ارومیه از تنها فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید و طبیعی بود که از گل زده خود دفاع کنند، به آنها تبریک می‌گویم.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه، شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان پایان یافت.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با این شکست و با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (چهارم امردادماه ۹۹) تاکنون ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد قرارداد یولیان ناگلزمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شده است. قرارداد او در حالی تمدید شده که صحبتی‌های مبنی بر اینکه او پس از یورو ۲۰۲۴ به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب خواهد شد در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

این مربی ۳۶ ساله در سپتامبر ۲۰۲۳ جایگزین هانسی فلیک شد و قراردادی کوتاه مدت تا پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال امضا کرد.

ناگلزمان سه بازی از شش بازی خود را به عنوان سرمربی تیم برنده شده از جمله پیروزی‌ها برابر فرانسه و هلند در ماه مارس. او اکنون پس از تابستان با یک قرارداد بلند مدت به کارش ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم