Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای مسلح در ساخت تجهیزات صد درصد خودکفا هستند، مهلت 6 روزه ثبت‌نام طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن، آخرین وضعیت سلامت قلعه‌نویی از زبان سخنگوی سپاهان، بازدید نمایندگان مردم اصفهان در مجلس از طرح کنارگذر شرق اصفهان، فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در شرق اصفهان؛ پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( شنبه چهارم مرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیروهای مسلح در ساخت تجهیزات صد درصد خودکفا هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای مسلح و به ویژه ‌نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزات به طور صددرصد خودکفاست و هیچ زمانی دست نیاز به سوی دشمن دراز نخواهد کرد که این یک افتخار است.

مهلت 6 روزه ثبت‌نام طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 4 مرداد متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن اقدام کنند.

آخرین وضعیت سلامت قلعه‌نویی از زبان سخنگوی سپاهان/همه باید تیم را حمایت کنند

سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: امیر قلعه‌نویی به دلیل حمله عصبی و به دستور پزشکان هم‌اکنون در بیمارستان تحت نظر است، حال عمومی وی مساعد بوده و خطر رفع شده است.

بازدید نمایندگان مردم اصفهان در مجلس از طرح کنارگذر شرق اصفهان/ لزوم توجه به پیوست‌های فرهنگی در طرح‌های عمرانی

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از روند اجرای طرح کنارگذر شرق اصفهان بازدید کردند.

فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در شرق اصفهان+تصویر

یک هواپیمای آموزشی که مشکل فنی داشت، در شرق اصفهان مجبور به فرود اضطراری شد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان نیروهای مسلح سلامت سپاهان شرق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ابتدا روز ارتش را یادگار محبت امام راحل و فرمان مدبرانه خمینی کبیر دانست و گفت: این کار نقطه عطفی مهم در تاریخ انقلاب بود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محبت امام در این امر خطیر سبب ارتقای وجهه و جایگاه ارتش در میان مردم شد و مجال فتنه‌انگیزی و تفرقه را از دشمنان انقلاب گرفت.

امیر رضایی، مردمی، ولایی و شجاع بودن را سه ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در عملیات وعده صادق که نماد وحدت نیروهای نظامی ما و تنها گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح ایران بود به جهانیان نشان دادیم که در برابر تهدید و تعرض به خاکمان با احدی شوخی نداریم و به دشمنان پاسخ سخت و محکم خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در پایان امنیت استان فارس را در پرتو همدلی و هم‌افزایی تمام قوای مسلح دانست و گفت: اقتدار و سربلندی نظام، مرهون وحدت میان مردم و قوای نظامی ما است.

کد خبر 6080942

دیگر خبرها

  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در اصفهان
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج