Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@07:19:35 GMT

از نخست وزیری کناره‌گیری کن!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۶۶۴۲

از نخست وزیری کناره‌گیری کن!

ساکنان صهیونیست مناطق اشغالی بار دیگر در برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواستار کناره‌گیری وی شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، هزاران صهیونیست در قدس اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و بار دیگر کناره گیری وی از قدرت را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این تظاهرات در اعتراض به ناتوانی نتانیاهو در حل بحران اقتصادی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا برگزار شده است.

صهیونیستها با تاکید بر ناکارامدی کابینه رژیم اشغالگر قدس، تنها راه حل را در کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری می دانند.

پیش از این، چندین تظاهرات در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بحران اقتصادی تظاهرات کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

در شرایطی که تل‌آویو در شوک عملیات ویرانگر «وعده صادق» به سر می‌برد، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت این رژیم وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌داند.

به گزارش مشرق، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • نخست‌وزیر انگلیس از تل‌آویو خواست در قبال حمله ایران خویشتن‌داری کند
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد