Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخپوشان تیم فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد و می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شود. - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و قطعی شدن قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و از ابتدای بازی بازیکنان نشان دادند که با هدف وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی با ترکیب هجومی تیمش را به زمین فرستاده بود که این موضوع نشان می‌داد اعضای کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب نفت مسجدسلیمان را آنالیز کرده بودند و به خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت داشتند، در واقع با یک بازی هجومی و روبه جلو قهرمانی پرسپولیس قطعی شد.  

وی ادامه داد: سرخپوشان مقابل نفت مسجدسلیمان در تمام نقاط زمین بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاشتند و از درون دروازه تا خط حمله تمام بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند. سیدجلال حسینی خیلی خوب تیم را رهبری کرد و سایر بازیکنان هم در سطح بالایی بازی کردند. در کل مقابل نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس سرحالی را دیدیم که با هدف و برنامه بازی کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برنامه پرسپولیس استفاده از کناره‌ها و ارسال از جناحین بود که بازیکنان به خوبی تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کردند.  با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان در این بازی غایب بودند، اما کیفیت بالای تیم باعث شد تیم بدون مشکل برابر نفت مسجدسلیمان بازی کند. تیم نفت مسجدسلیمان هم بازی بسیار خوبی انجام داد، خیلی جوانمردانه و قدرتمند برابر پرسپولیس قرار گرفت و حتی می‌توانست از پرسپولیس هم امتیاز بگیرد.

کلهر با بیان اینکه غیبت هواداران روی عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است، تصریح کرد: فوتبال ورزشی است که بازیکنان با حضور تماشاگران انرژی و انگیزه مضاعف پیدا می‌کنند. امیدوارم که شرایط هرچه زودتر بهتر شود تا شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. جا دارد که قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را به همه بازیکنان، کادر فنی و همین‌طور هواداران پرتعداد این تیم تبریک بگویم. 

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، گفت: بحث لیگ قهرمانان آسیا را باید از فوتبال ایران جدا کنیم. در آسیا حریفان پرقدرتی حضور دارند که سرمایه‌گذاری زیادی برای این مسابقات می‌کنند. گل‌محمدی هم تیم فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد و با اتکا به جوانانش می‌تواند موفق شود. اگر یکی دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه شوند، دست کادر فنی بازتر می‌شود و می‌تواند برای آسیا هم برنامه‌ریزی کند. 

آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد

 

انتهای پیام/ 

 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی فوتبال پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پورموسوی: اگر کمیته استیناف به برگزاری دیدار با استقلال حکم دهد، آماده مسابقه می‌شویم/ قبل از صدور رأی بازی نمی‌کنیم ۲ روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم ۳ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۴ کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی ۵ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۶ پیام سعادتمند به هواداران استقلال ۷ رسول‌پناه: سعی می‌کنیم پول برانکو را تا ۱۶ مرداد بدهیم/ تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص می‌شوند ۸ آغاز تمرینات پارس جنوبی پس از استراحت/ شاگردان پورموسوی مقابل استقلال به میدان نمی‌روند؟ مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: سعی می‌کنیم پول برانکو را تا ۱۶ مرداد بدهیم/ تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص می‌شوند روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتبال پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس فوتبال پرسپولیس نفت مسجدسلیمان گل محمدی کادر فنی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به درستی انجام شود فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد در دنیا جزو بهترین‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس با این نوعی که فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه 70 مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.

وی ادامه داد: در کل اعتقاد دارم پرسپولیس روز به روز با آمدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود. البته عبدالکریم حسن در برگشت‌ها نقطه ضعف‌هایی دارد، ولی با اضافه شدن این بازیکنان پرسپولیس متحول شده است. نوع بازی همانی است که یحیی بازی می‌کرد؛ اما تیم با اوسمار روند رو به جلویی دارد و به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقابت شانه به شانه سرخابی‌ها در بالای جدول تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که رقابت بین استقلال و پرسپولیس است. رقابت جانانه‌ای هم وجود دارد. لغرشی نباید از سمت دو تیم باشد؛ یک لغزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هر دو مربی به این موضوع واقف هستند و این اتفاق جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

کلهر در رابطه با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز توضیح داد: این خصوصی‌سازی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. خریداران هم باید بیشتر در جهت کمک به تیم‌ها قدم بردارند و این دو باشگاه را دگرگون کنند. با خصوصی شدن این دو باشگاه باید زیرساخت باشگاه‌ها تغییر کند و مطمئناً هر جایی این مسئولیت را قبول می‌کند به باشگاه‌ها کمک خواهد کرد. مطمئنم اگر این اتفاق به درستی بیفتد فوتبال ما با پتانسیلی که داریم می‌تواند در دنیا بهترین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم