Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش نشریه هیل، "رن کانون" مامور ویژه دفتر اف بی‌آی در دفتر پورتلند طی بیانیه‌ای اعلام کرد: پلیس اف بی‌آی در حال بررسی نقض خاص قانون فدرال از جمله آتش سوزی، استفاده از مواد منفجره بداهه و حمل و نقل اموال سرقتی است.

کانون تأکید کرد که پلیس اف بی‌آی خود را با ایدئولوژی یک گروه خاص همسو نمی‌کند و فقط نگران پرداختن به خشونت و جنایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کانون افزود: تمرکز ما عضویت افراد در گروه‌های خاص نیست بلکه افرادی که مرتکب خشونت و فعالیت‌های جنایی می‌شوند است و این یک جرم فدرال محسوب می‌شود و تهدیدی برای امنیت ملی است.

از اوایل ماه ژوئن (خرداد) بعد از کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط خشونت نیرو‌های پلیس، شهر پورتلند شاهد صحنه‌های متعدد معترضین و مخالفت با نوع رفتار‌های خشونت آمیز پلیس و بی‌عدالتی‌ها در کشور بوده است.

با تشدید اعتراضات، با دستور ترامپ ترامپ نیرو‌های سرکوبگر فدرال به این شهر اعزام شدند و از طریق خشونت، بازداشت و ضرب و شتم در صدد خاموش کردن این جنبش مردمی هستند.

در ادامه رفتار‌های خشونت آمیز نیرو‌های فدرال با معترضین، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد مستقر در ژنو، روز جمعه از دولت آمریکا خواست مانع رفتار نامناسب ماموران پلیس و نیرو‌های امنیتی علیه تظاهرکنندگان معترض و روزنامه نگاران در شهر‌های این کشور مانند پورتلند یا بازداشت غیرقانونی آنان شود.

"لیز ثروسل" سخنگوی حقوق بشری سازمان ملل متحد گفت: گزارش‌های حاکی از بازداشت تظاهرکنندگان مسالمت جو توسط افسران پلیس ناشناس مایه نگرانی است، زیرا دستگیرشدگان خارج از محدوده نظارت و حفاظت قانون قرار می‌گیرند و ممکن است موجب افزایش بازداشت‌های خودسرانه و دیگر موارد نقض حقوق بشر شود.

وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه اعلان کرد: در باره کاربرد زور توسط عوامل و ماموران فدرال علیه تظاهرکنندگان پورتلند در پی تداوم ناآرامی‌های شبانه که در آن تد ویلر شهردار آن هدف گاز اشک آور قرار گرفت، تحقیق خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پورتلند آمریکا اف بی آی اعتراضات پارسی خبر اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا نوشت: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

یک منبع آگاه به ایرنا گفت: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

امروز برخی کانال خبری مدعی فوت یک دختر در بازداشتگاه شده بودند. این کانال ها ادعا کرده بودند که این دختر بخاطر بی حجابی بازداشت شده بود.

گفتنی است که در روزهای اخیر طرح برخورد با بی حجابی توسط پلیس در سطح شهرهای کشور با شدت بیشتر در حال اجراست. بازگشت گشت ارشاد و حضور پررنگ ماموران انتظامی در سطح خیابان ها و میادین شهرها برای برخورد با بی حجابی بازتاب گسترده ای داشته است.

تصاویری از بازداشت برخی افراد بی حجاب توسط ماموران گشت ارشاد نیز در فضای مجازی منتشر و بازتاب گسترده ای داشته است.

تکمیلیمرکز اطلاع‌رسانی فاتب نیز طی اطلاعیه‌ای فوت یک فرد در ساختمان وزرا را کذب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

این در حالی است که براساس این اطلاعیه این فرد بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام شد که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است