Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:34:14 GMT

۹۸۵ نفر دراستان اردبیل در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۷۳۹۱

به گزارش ایرنا ، فرهاد سبحانی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: از این تعداد بیشترین متقاضیان مربوط به  شهرستان‌های خلخال و پارس‌آباد بوده و زمین مورد نیاز آنها برای این تعداد واحد تامین شده است.

اکبر بهنامجو  استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: صلاحیت فنی تعاونی های متقاضی ساخت واحدهای مسکن در استان بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت نظام مهندسی و چند نهاد فعال استان  در احداث واحدهای مسکن ملی، داشتن تخصص و بنیه مالی در تسریع در آغاز اجرای این واحدها را با اهمیت دانست.

استاندار اردبیل بر تسریع در تهیه نقشه اجرای واحدها توسط نهادها و سازمان‌های مجری تاکید کرد و افزود: لازم است این نقشه‌ها تا پایان ماه جاری تهیه و از ماه آینده عملیات اجرا شروع شود.

او از تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای انتقال خط لوله آب و فاضلاب به شهرک های  مد نظر برای احداث واحدهای مسکن ملی خبر داد و انتقال این خدمات را به این مناطق ضروری دانست.

بهنامجو  به انعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید کشور با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه برای هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در استان مسکن احداث می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: لازم است نیازمندی‌های ایثارگران و خانواده شهدا در شهرستان‌ها احصا شده و واحدهای تفکیکی مشخص شود.

برچسب‌ها اردبیل مسکن اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل مسکن اکبر بهنام جو اردبیل مسکن اکبر بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل