Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:06:58 GMT

نتایج انتخابات کانون مداحان شهرری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۷۵۲۳

نتایج انتخابات کانون مداحان شهرری مشخص شد

نتایج انتخابات کانون مداحان شهرری مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، با حضور مداحان شهرری در اداره تبلیغات اسلامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره تبلیغات اسلامی شهری آقایان ابراهیم صدیق، احمدعلی قدسی مآب (شربیانی) محمدرضا غلامرضازاده، محمدرضا بقائیان، سیدحسین صدری، مهدی حاج‌ابوالقاسمی، امیر نعیمی به عنوان عضو اصلی و آقایان احمد زین‌العابدین فرد، سیدمحمد کریمی و جعفر طهماسبی به عنوان علی‌البدل به مدت چهارسال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانون مداحان تشکلی است مردمی که در کنار اداره تبلیغات اسلامی به امر ساماندهی، نظارت، آموزش و ارتقای سطح فرهنگی و علمی و صیانت از ذاکرین اهل‌بیت می‌پردازند.


حجت‌الاسلام علی کنگرلو ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرری،با تشکر از داوطلبان و مداحان که در این شرایط با رعایت مسائل بهداشتی در این انتخابات شرکت کردند، گفت: با حضور پیشکسوتان مداح شهرری در این کانون شاهد ارتقای این کانون مردمی باشیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرری انتخابات کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است