Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:10:55 GMT

پلیس هرمزگان به 9 سال فرار آدم ربای تبهکار پایان داد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۱۰۷

پلیس هرمزگان به 9 سال فرار آدم ربای تبهکار پایان داد

به گزارش رکنا ، رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک متهم مشارکت در قتل پس از ۹ سال متواری شدن شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی شامگاه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: در راستای اجرای نیابت ارسالی از دادسرای بندرلنگه مبنی بر جلب یک متهم متواری که به مدت ۹ سال به اتهام مشارکت در قتل عمدی تحت تعقیب بوده، موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع ماموران با اقدام‌های فنی پلیسی پس از چندین روز تلاش بی وقفه محل اختفای متهم را در بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند.

متهم متواری سابقه مشارکت در آدم ربایی داشت

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم متواری را که دارای سابقه مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز بود، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کرمی با تاکید بر اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است، تصریح کرد: پلیس با ‌بکارگیری تمام توان خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس جزییات جنایی سرقت جرم زندان اخبار حوادث قتل جرایم شهروندان متواری حوادث هرمزگان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اخبار هرمزگان بیمارستان عکس فیلم دختر مرد تلگرام ایران اخبار تهران خانواده کرونا پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف در اهر

سرهنگ حسین عبدی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران، مشخص شد ۳ نفر سارق در محل حاضر و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر با استفاده از تحقیقات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان نمودند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و دو متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اهر  عنوان کرد: ارزش ریالی طلاجات مسروقه مکشوفه حدود ۲میلیارد تومان میباشد و از متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط گردید.

وی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری نمایند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر