Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@20:26:38 GMT

قتل موبد زرتشتی به دست افراد ناشناس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۲۰۰

قتل موبد زرتشتی به دست افراد ناشناس

موبد آرش کسروی به دست افراد ناشناس در جنوب کرمان به قتل رسید

به گزارش عصر ایران به نقل "امرداد نیوز"؛ آرش کسروی، موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس به قتل رسیده‌اند. پیکر بی‌جان آنها در منطقه ماهان در جنوب کرمان یافت شده است.

 موبد آرش کسروی سال گذشته برای آیین درگذشت پدر خود داریوش کسروی از کالیفرنیا به ایران، شهر کرمان سفر کرد و برای رسیدگی به کارهای انحصار وراثت در کرمان سکونت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، چندی پیش موبد کسروی به همراه دو تن از دوستانش ناپدید می‌شوند. پس از جست‌وجو از خانه‌‌ مسکونی اثری از وی پیدا نمی‌شود. بستگان پلیس آگاهی کرمان را در جریان رخداد گم شدن موبد و دو تن از همراهانش می‌گذراند. پس از سه روز پیکر بی‌جان آنان در شهر ماهان پیدا می‌شود. بنا به گفته شاهدان، پلیس آگاهی قتل را تایید کرده، هویت قاتل یا قاتلان و انگیزه‌ی قتل اما نامشخص است.

موبد آرش کسروی فرزند مهربانو کاویانی و داریوش کسروی سال ۱۳۴۶ خورشیدی در کرمان زاده شد. همسر وی گیتا نیکزاد و فرزندانشان آراد و دینا هستند. موبد آرش کسروی نزدیک به ده سال است که با خانواده به کالیفرنیا کوچ کرده بود و در "در‌مهر" کالیفرنیا به خویشکاری موبدی و برگزاری آیین‌های دینی می‌پرداخت.

لینک کوتاه: asriran.com/0036KG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل کرمان ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

۲ مرد جوانی که به‌خاطر اختلاف مالی دست در محله قلهک به قتل زده بودند، دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌اش در یک برج 20 طبقه در محله قلهک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و دقایقی بعد قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد حدودا 43 ساله‌ای مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه  نشان می‌داد که مقتول در  شغل لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

تیم تحقیق که در جریان بررسی‌های موشکافانه صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد 2 مرد جوانی با  کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده بودند به خانه مقتول رفتند و دست به این جنایت زدند.

 در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و انگشت‌نگاری‌های دقیق‌  هویت 2 مرد جنایتکار را شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی یک میلیارد تومانی داشته‌اند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، 2 مرد جنایتکار را طی 2 عملیات جداگانه بازداشت کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم