Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در مهرماه سال جاری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه اربعین حسینی، از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور دین و فرهنگ، ادبیات، سیاست و نظام بین الملل، اجتماعی و هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و خاطرنشان کرد: به توفیق الهی ۴۸ نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر ۲۰ نفر آن‌ها استاد تمام هستند.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با اعلام اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این همایش ملی دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش ۱۵ شهریورماه سال جاری تعیین شده است، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ارسال مقاله به آدرس اینترنتی http://arbaeenuma.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن دبیرخانه همایش ۰۴۵۳۱۵۰۵۵۵۶ تماس حاصل کنند.

حسنی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود، این همایش در ۱۵ مهرماه سالجاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و درمانی همزمان به صورت حضوری و مجازی با پخش زنده از فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی همایش ملی اربعین اربعین حسینی نهاد رهبری در دانشگاهها دانشگاه محقق اردبیلی مقام معظم رهبری همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت