Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:52:35 GMT

کتاب های درسی از (۲۰ مرداد) توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۹۶۹

کتاب های درسی از (۲۰ مرداد) توزیع می شود

ابراهیم محمدی گفت: در راستای ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید، کتاب های درسی از (۲۰مرداد) توزیع می شود.

« ابراهیم محمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: متاسفانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و‌بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ثبت نام دانش آموزان در  متوقف شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: توزیع کتب درسی در مدارس از (۲۰مرداد ) با رعایت موازین بهداشتی کرونا  آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مدارس ابتدایی استان بیش از ۹۸ درصد از کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان خود را ثبت نام کرده اند، تصریح کرد:  این کتاب‌ها توسط نمایندگی های آموزش و پرروش و نیز از طریق مدارس توزیع می‌شود.

 

این مسوول اضافه کرد: از مجموع ۴۱ عنوان کتاب های ابتدایی ۳۶ عنوان آن به استان رسیده‌است.

 

محمدی خاطر نشان کرد: بیشتر کتاب های آموزش استثنایی در حال ویرایش و تجدید چاپ هستند و هنوز هیچ کتابی دریافت نشده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۳۸ عنوان از مجموع ۴۱ عنوان کتاب دوره اول متوسطه به استان ارسال شده و به همه مناطق در حال ارسال است به جز سردشت که مشکل وسیله نقلیه دارند.

 

گفتنی است، تاکنون ۲۹۴ هزار نفر دانش آموز ابتدایی، ۹۲ هزار و ۲۴۴ نفر دانش آموز متوسطه اول، ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر در شاخه نظری، ۹ هزار و ۱۳۵ در شاخه فنی و حرفه ای و ۹ هزار و ۷۶۱ نفر در شاخه کاردانش برای دریافت کتاب ثبت نام کرده اند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع کتب درسی آغاز سال تحصیلی جدید آذربایجان غربی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، صبح سه شنبه هفتم فروردین در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان با اشاره به مستند سازی بیش از ۶۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان در دو سال اخیر افزود: سند اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه در سال ۱۴۰۳ با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اخذ شد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال نو در خدمت نهادهای دولتی و غیر دولتی هستند.

رضایی، به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردوهای دانش آموزی است، از تجهیز این اردوگاه به سوئیت های مجهز جهت اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد، بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد.

رضا رضایی، از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه‌های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

کد خبر 6062628

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی