Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روز جمعه (۲۰ تیرماه) امسال بود که گم «سها دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی استان گلستان به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و بعد از گذشت ۱۶ روز هیچ نشانه ای از وی به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کردکوی در این زمینه گفت: تحقیقات قضایی برای حل معمای پرونده کوهنورد گمشده در کردکوی ادامه دارد و از توان همه نیروها استفاده شد.

هادی عزیززاده افزود: هم اکنون جستجوهای گسترده متوقف شده و عملیات به صورت موردی و توسط گروه‌های خاص ادامه دارد اما در کنار آن تحقیقات قضایی هم در حال انجام است.

وی با بیان این که تمام فرضیه‌های لازم را پیگیری کرده و موارد احتمالی را دنبال می کنیم تا ابعاد آن کشف شود، گفت: ابعاد پرونده خانم رضانژاد پیچیده نیست و امیدواریم به زودی به نتایج قابل قبولی برسیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان هم اظهار کرد: تا امروز هیج سرنخی از طبیعت‌گردِ گمشده در ارتفاعات جهان‌نما یافت نشده است.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: در این منطقه یک دیواره به طول ۱۰ کیلومتر وجود دارد و منطقه بسیار صعب‌العبور است و امکان جستجوی کامل وجود ندارد. منطقه سراسر دره، کوه، جنگل، آبشار و صخره است و کسی نمی‌تواند به طور کامل آن قسمت را جستجو کند.

مروتی بیان کرد: کارهای تحقیقاتی پلیسی همچنان ادامه دارد و تمام فرضیه های موجود پیگیری می شود.

وی گفت: روی روابط افراد تور بررسی شده و این افراد دوباره به گلستان آمده و از آنها تحقیقات انجام شده است.

فرماندار کردکوی هم گفت: هیچ نشانه‌ای از دختر گمشده در جهان‌نما پیدا نشده و همه منطقه جستجو شده است.

ابراهیم قدمنان افزود: شواهد نشان می‌دهد که این فرد در منطقه نیست اما نمی‌توان به طور قطعی آن را بیان کرد.

وی اضافه کرد: به صورت هوایی، زمینی با استفاده از پاراگلایدر، هلی‌شات و سگ‌های تجسس، و استفاده از توان از نیروهای بومی، کوهنوردان و صخره‌نوردان کل منطقه جستجو شده است. روستاهای اطراف هم بررسی شده و هیچ رد و نشانه‌ای از این دختر یافت نشده است.

کد خبر 534349

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است