Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یاری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به خانواده‌های دارای معلول و به خصوص دارای دو معلول به بالا اظهار داشت: در این راستا به این خانواده‌ها در شهرها ۶۰ میلیون تومان بلاعوض و در روستاها ۳۶ میلیون تومان بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان نیز وام با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پرداخت این تسهیلات به شرط داشتن زمین از سوی مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: احتمال افزایش این تسهیلات وجود دارد که در شهرها بتوانیم تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مددجویان دارای معلول پرداخت کنیم.

یاری، تاکید کرد: مددجویان می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان خود مراجعه و تشکیل پرونده دهند تا در صورت تصویب در کارگروه استانی زمینه برای پرداخت این تسهیلات به آنها فراهم شود.

کد خبر 4983135

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی لرستان تسهیلات ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند مسکن مجلس شورای اسلامی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند