Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:07:43 GMT

مستندی از اسرار پشت پرده‌ منافقین امروز پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۹۳۳۹

مستندی از اسرار پشت پرده‌ منافقین امروز پخش می‌شود

مستند "هویت مغاک" درباره ابعاد شخصیتی و تشکیلاتی مسعود رجوی از زبان نزدیکانش، یکشنبه ۵ مرداد روی آنتن شبکه افق می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان مجاهدین خلق به عنوان یکی از تروریستی‌ترین سازمان‌های قرن بیستم، در ایران و کمی پیش از انقلاب تأسیس شد، البته فعالیت‌های جدی و تروریستی این سازمان بعد از پیروزی انقلاب شدت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهدین خلق که البته منافقین واقعی و دشمنان خلق بودند، هر جنایتی را مجاز می‌شمردند و هر خونریزی برای آن‌ها مباح بود، چرا که گمان می‌کردند هدف، وسیله را توجیه می‌کند حال آنکه نه هدف درستی داشتند و نه وسیله درستی را انتخاب کرده بودند.

بسیاری از جنایاتی که منافقین مرتکب شده‌اند، نتیجه افکار رئیس این سازمان بوده است، مسعود رجوی که با همکاری برخی دیگر از افراد از جمله همسرش، بسیاری را فریب داد و عضو این سازمان تروریستی کرد.

مستند «هویت مغاک» درباره ابعاد شخصیتی و تشکیلاتی مسعود رجوی ساخته شده است.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمهدی مؤیدی درباره محمدحسین سبحانی، کریم غلامی و ادوارد ترمادو است که در گذشته جزو منافقان بوده‌اند و با تحمل سختی‌های بسیار از این سازمان جدا شده و سرانجام به آلمان پناهنده شده‌اند.

سبحانی عضو شورای مرکزی مجاهدین و مسئول اطلاعات، امنیت و انتظامات پادگان اشرف و جزو تیم حفاظتی مسعود رجوی بوده است. کریم غلامی در عملیات مسلحانه علیه کشور دچار آسیب شدید و فلج از ناحیه پا شده است و ادوارد ترمادو نیز از ارامنه اصفهان است که در جریان خدمت سربازی در جنگ تحمیلی به اسارت دشمن در می‌آید و پس از چند سال اسارت با حضور اعضای سازمان مجاهدین در اردوگاه‌ها و در جریان تبلیغات و شعارهای فریبنده و جذاب منافقان، به آنها می‌پیوندد.

اسرار پشت پرده سازمان مجاهدین خلق، موضوع گفت‌وگو با این سه نفر در مستند «هویت مغاک» است.

این مستند را امروز یکشنبه 5 مرداد ساعت 17:30 و بازپخش آن ساعت 14:30 روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق رسانه ملی منافقین تلویزیون بیشتر بخوانید... مردم هنوز سریال‌های خان و رعیتی دوست دارند/ کرونا خانه‌نشین‌مان کرده! دستور رئیس صداوسیما برای ساخت سریالی برای کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مردم هنوز سریال‌های خان و رعیتی دوست دارند/ کرونا خانه‌نشین‌مان کرده! دستور رئیس صداوسیما برای ساخت سریالی برای کرونا واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق رسانه ملی منافقین تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟ ۲ رضا رویگری: کسی سراغم را نمی‌گیرد ۳ مستندی متفاوت از شهیدی که حاج قاسم به او ارادت داشت ۴ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۵ ایجاد زمینه‌های ظهور و نجات مردم در بیان آیت‌الله بهجت/ چه بلاهایی از مقدمات ظهور امام زمان(عج) است؟ ۶ ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟ ۷ «تِنِت» از جدول اکران‌های آمریکا خارج شد ۸ اینفوگرافیک| «عراقِ مستقل و قوی»+عکس مهمترین اخبار فرهنگی دولت و «سفره‌داران» سینما همدلی کنند/ جان هنرمندانِ مشغول کار نیز در خطر است سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ نگاهی به «سگ شکاری» |وقتی قهرمانان جنگ‌طلب، از مسیح خرج جنایت خود می‌کنند معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند افزایش ۳.۲درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور/ بارش باران در محورهای ۲ استان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه افق رسانه ملی منافقین تلویزیون شبکه افق رسانه ملی منافقین تلویزیون شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده نساجی مازندران و تراکتور،استقلال و شمس آذر قزوین،فولاد و مس رفسنجان در لیگ برتر و دیدار تیم‌های یوونتوس و کالیاری در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز جمعه

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - تراکتور) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

لیگ برتر ایران (استقلال - شمس آذر قزوین) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

لیگ برتر ایران (فولاد - مس رفسنجان) ساعت ۱۸:۱۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

لیگ حرفه‌ای عربستان (النصر - الفیحا) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (جنوا - لاتزیو) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (کالیاری - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (اتلتیک بیلبائو - گرانادا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745914

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • مستندی درباره پدر موشکی ایران
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی