Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   هزار و ۹۵۵ چراغ LED تاکنون در معابر شهرستان جاجرم نصب شده و معابر گرمه نیز از وجود چراغ‌های گازی و کم مصرف پاک سازی و به جای آن چراغ‌های LED نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم گفت : امسال  ۲۷۰ چراغ LED دیگر در معابر شهرستان جاجرم تاکنون نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی رحیمی افزود : چراغ‌های LED نصب شده در معابر جاجرم ۳۵ و ۸۰ وات است که برای خرید آن‌ها بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید 

تامین برق ۴ ساعته روزانه با دستگاه مولد برق اضطراری

او  هدف از پاک سازی معابر از چراغ‌های گازی و نصب چراغ‌های LED را افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان ذکر کرد و افزود: همچنین ارتقاء سطح کیفی خدمات، کاهش اتلاف انرژی و خاموشی معابر از دیگر اهداف نصب چراغ‌های LED است. به گفته وی چراغ‌های نصب شده دارای ضریب بهره بالاتر، عمر بیشتر و نور ملایم نسبت به چراغ‌های گازی است.

او  همچنین از پاکسازی همه سیستم روشنایی معابر شهر گرمه از چراغ‌های قدیمی و گازی نیز خبر داد و افزود: آخرین مرحله تعویض چراغ‌های گازی در ایام نوروز و فروردین ماه سال جاری انجام شد و طی این مدت هزار و ۵۷۲ عدد چراغ LED در معابر این شهر نصب شده است که با تعویض چراغ‌های فرسوده در معابر شهری گرمه بازخورد بسیار مطلوب و رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است. به گفته وی برای این پروژه، ۴/ ۱۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق خراسان شمالی چراغ های LED نصب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارشها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در جهت ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارشها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی افزود: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898671

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه